سه‌شنبه ۲۲ خرداد ۱۴۰۳ |۴ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 11, 2024
فضلی زون

حوزه/ نماینده مجلس اندونزی در نشست کمیته فلسطین PUIC، با بیان اینکه باید مذاکرات و گفتمان گسترده ای برای برقراری آتش بس و ثبات در غزه داشته باشیم، به هشدار مردم غزه، تخریب زیرساخت ها و ... اشاره کرد و گفت: باید شرایطی فراهم شود که ارتباط فلسطین با سایر کشورها گسترش یابد.

به گزارش خبرگزاری حوزه، فضلی زون نماینده مجلس اندونزی امروز (چهارشنبه، ۲۰ دی ماه) در پنجمین نشست اضطراری کمیته دائمی فلسطین اتحادیه مجالس کشورهای عضو همکاری اسلامی، ضمن تسلیت به دلیل حادثه تروریستی کرمان، گفت: از ابتکار عمل پارلمان ایران در برگزاری این جلسه و حمایت از مردم فلسطین تشکر می کنیم.

وی با بیان اینکه این جلسه نخستین نشست در حوزه غزه و فلسطین نیست و ما در گذشته نیز جلسات متعددی داشتیم، ادامه داد: ما از آرمان فلسطین حمایت می کنیم و باید این حمایت را همچنان ادامه دهیم.

نماینده مجلس اندونزی با بیان اینکه باید مذاکرات و گفتمان گسترده ای برای برقراری آتش بس و ثبات در غزه داشته باشیم، به هشدار مردم غزه، تخریب زیرساخت ها و ... اشاره کرد و افزود: ایجاد آتش بس ضروری است.

وی تصریح کرد: باید نقش اتحادیه PUIC را در این حوزه و در حمایت از فلسطین و مقابله با اشغالگری پررنگ تر کنیم.

نماینده مجلس اندونزی با اشاره به ضرورت حمایت از عضویت فلسطین در سازمان ملل، گفت: باید شرایطی فراهم شود که ارتباط فلسطین با سایر کشورها گسترش یابد.

وی با بیان اینکه روند عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی رد شده است، گفت: این اتحادیه باید نامه ای به جوامع بین المللی ارسال و تمامی حملات رژیم صهیونیستی را محکوم کند. همچنین اسرائیل باید به عنوان مجرم جنایی محکوم شود.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha