چهارشنبه ۹ خرداد ۱۴۰۳ |۲۱ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 29, 2024
احمدو محمد محفوظ ولد أمباله

حوزه/ نایب رئیس مجلس موریتانی بر ضرورت تلاش دسته جمعی برای تحقق حقوق مردم فلسطین تاکید کرد.

به گزارش خبرگزاری حوزه، احمدو محمد محفوظ ولد أمباله نایب رئیس مجلس موریتانی امروز (چهارشنبه، 20 دی ماه) در پنجمین نشست اضطراری کمیته دائمی فلسطین اتحادیه مجالس کشورهای عضو همکاری اسلامی،گفت: از جمهوری اسلامی ایران و دکتر قالیباف به دلیل پیشنهادی که برای برگزاری این جلسه و بررسی تحولات اخیر فلسطین داشتند تشکر می کنم.

وی با اشاره به نسل کشی رژیم صهیونیستی در غزه، تخریب مدارس و بیمارستان ها در غزه را شکست انسانیت توصیف کرد و ادامه داد: در حال حاضر شاهد یک جنگ وحشیانه هستیم که نیازمند است همه ما بیش از گذشته در کنار یکدیگر بایستیم و با هم هماهنگ باشیم تا کارها را در یک چارچوب درست به پیش ببریم.

نایب رئیس مجلس موریتانی با بیان اینکه ما در کنار مردم فلسطین هستیم تا آن ها بتوانند به حقوق خود در راستای برپایی دولت خود به پایتختی قدس شریف دست یابند، افزود: ما به عنوان دولت و مردم موریتانی اقدامات بسیاری در راستای محکومیت اتفاقات رخ داده در غزه انجام داده ایم.

وی با اشاره به قطعنامه مربوط به آتش بس در غزه بر ضرورت و لزوم تلاش دسته جمعی برای تحقق حقوق فلسطین تاکید کرد و گفت: باید تمام تلاش خود را برای آتش بس دائم و پایان نسل کشی در این سرزمین و تسهیل ارسال کمک های انسان دوستانه و پزشکی به غزه به کار ببریم./

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha