دوشنبه ۱۴ خرداد ۱۴۰۳ |۲۶ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | Jun 3, 2024
یاوری

حوزه/ معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری لرستان گفت: کانون پرورش فکری از نهادهای مکمل در تربیت افراد جامعه محسوب می شود.

به گزارش خبرگزاری حوزه از خرم آباد، احسان یاوری، معاون سیاسی،امنیتی و اجتماعی استانداری لرستان امروز در مراسم تکریم و معارفه مدیر کل پرورش فکری کودکان و نوجوانان لرستان که در سالن آمفی تئاتر این اداره کل برگزار شد، با محکوم کردن جنایات رژیم جعلی صهیونیست در غزه و همچنین حمله تروریستی در کرمان، بیان داشت: حمله سپاه پاسداران علیه موضع تروریست‌های صهیونیست و آمریکا سیلی محکم و یک انتقام بود.

وی با بیان اینکه سرمایه اصلی هر کشور، نیروی انسانی است، افزود: همه باید برای تربیت نسلی مؤمن، متعهد و در تراز اهداف انقلاب اسلامی همت خود را بکار گیریم.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری لرستان هزینه در حوزه تربیت را سرمایه‌گذاری عنوان و خاطرنشان کرد: برای ایجاد تمدن نوین اسلامی دستگاه‌های فرهنگی تأثیرگذار و نقش آفرین هستند و باید برای تحقق فرهنگ اسلامی در جامعه رسالت خود را انجام دهند.

یاوری ادامه داد: برای تربیت انسان متعهد، کارآمد و متخصص باید از همان کودکی برنامه داشته باشیم.

وی گفت: یکی از نهادهایی که به عنوان مکمل تربیت در جامعه به شمار می رود کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان است که باید با همت جهادی، همکاری و تعامل مستمر با سایر نهادهای تعلیم و تربیت در پرورش افرادی مومن و انقلابی همت داشته باشد.

در پایان این مراسم رضا داوری به عنوان مدیر جدید کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان لرستان معرفی و از خدمات جواد محمدی مدیر پیشین کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان لرستان تجلیل شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha