شنبه ۱۲ خرداد ۱۴۰۳ |۲۴ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | Jun 1, 2024
امام جمعه عالیشهر

حوزه/ امام جمعه عالیشهر در خصوص اهمیت دستوران الهی بیان داشت: اگر خدا یک دستوری می دهد قبل از آخرت در همین دنیا به نفع شماست و خیلی از مشکلات امروزی ما با اطاعت از فرامین الهی قابل رفع است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، حجت الاسلام محمد حمیدی نژاد امام جمعه عالیشهر عصر دوشنبه با حضور در جمع دانش آموزان مدرسه دخترانه عفاف با آنان دیدار و گفتگو کرد.

امام جمعه عالیشهر اظهار داشت: خداوند متعال همه ما را از روی مهربانی و محبت خلق کرده است و دلش نمی‌خواهد که ما زجر بکشیم.

حجت الاسلام حمیدی نژاد ابراز داشت: خدا فرموده شما برای جایی دیگر آفریده شده‌اید و در آنجا هیچ محدودیتی ندارید، هیچ گاه پیر نمی‌شوید و همواره زنده می‌مانید چرا که انسان اشرف مخلوقات است و همه مخلوقات برای انسان خلق شده است و امتیاز اصلی انسان بندگی خدا است یعنی گوش به فرمان خدا بودن و اگر فردای قیامت بعضی ها به جهنم می‌روند بخاطر اعمال حیوانی آن شخص بوده است که خودش می‌خواست به جهنم بروند.

وی در ادامه افزود: آن کسی که سعی می کند از بندگی خدای مهربانی که همه هستی را برای او خلق کرده فرار کند، مشکل از عقلش می‌باشد همه انسانهای عاقل وقتی محبت و لطف و کمکی دیدند تشکر می کنند اما در برابر نعمت هایی که خدا به ما ارزانی داده است آیا شکرگزار هستیم؟ اگر هم ناشکریم این ناشکری را شیطان در وجود ما نهادینه کرده است.

امام جمعه عالیشهر در خصوص اهمیت دستوران الهی بیان داشت: اگر خدا یک دستوری می دهد قبل از آخرت در همین دنیا به نفع شماست و خیلی از مشکلات امروزی ما با اطاعت از فرامین الهی قابل رفع است.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha