یکشنبه ۲۷ خرداد ۱۴۰۳ |۹ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 16, 2024
امام جمعه شبانکاره

حوزه/ امام جمعه بخش شبانکاره گفت: امام حسین علیه السلام چراغ هدایت و کشتی نجات است و اگر می خواهیم از ظلمات دنیوی و عقوبات اخروی  نجات پیدا کنیم باید دست به دامن و سوار بر کشتی امام حسین علیه السلام شویم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، حجت الاسلام محمد پردل امام جمعه بخش شبانکاره صبح امروز در دیدار با سرهنگ پولادی فرمانده بسیج ۱۹ ابوذر با تبریک روز پاسدار و اعیاد شعبانیه گفت: امام حسین علیه السلام چراغ هدایت و کشتی نجات است و اگر می خواهیم از ظلمات دنیوی و عقوبات اخروی نجات پیدا کنیم باید دست به دامن و سوار بر کشتی امام حسین علیه السلام شویم.

امام جمعه بخش شبانکاره افزود: به فرمایش رسول اکرم(ص) امام حسن(ع) و امام حسین(ع) سرور جوانان اهل بهشت هستند و پیروی واقعی از امامان معصوم علیهم السلام نجات در آخرت و ورود به بهشت برین را در پی دارد.

وی اشاره به فلسفه نامگذاری روز ولادت امام حسین علیه السلام به نام روز پاسدار ابراز داشت: به این دلیل که امام حسین(ع) با تقدیم جان خود از دین مبین اسلام پاسداری کردند و در کشور ما پاسداران عزیز هم با جان خودشان امنیت، آرامش و آسایش را برای ملت و نظام اسلامی به وجود آورده اند.

حجت الاسلام پردل همچنین از جانفشانی ها، رشادت ها و از خودگذشتگی های عزیزان پاسدار در سرتاسر کشور تشکر و قدردانی کرد و این روز را به همه پاسداران تبریک گفت.

در پایان با تقدیم تمثال مبارک مقام معظم رهبری و حاج قاسم سلیمانی و لوح تقدیر از فرمانده بسیج ۱۹ ابوذر تجلیل به عمل آمد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha