یکشنبه ۱۳ خرداد ۱۴۰۳ |۲۵ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | Jun 2, 2024
طهماسبی

حوزه/ امام جمعه کوهدشت گفت: حوزه‌های علمیه خواهران بخش عظیمی از نیازهای حوزه بانوان را می توانند پاسخگو باشند و گسترش تحصیلات دینی بانوان جهت یادگیری، تبلیغ و پاسخگویی به شبهات ضرورتی انکارناپذیر است.

به گزارش خبرگزاری حوزه از خرم آباد، حجت الاسلام ابراهیم طهماسبی، امام‌ جمعه کوهدشت، امروز در مراسم افتتاح ساختمان جدید مدرسه علمیه فاطمه الزهرا(س) کوهدشت اظهار داشت: حوزه‌های علمیه خواهران بخش عظیمی از نیازهای حوزه بانوان را می توانند پاسخگو باشند و گسترش تحصیلات دینی بانوان جهت یادگیری، تبلیغ و پاسخگویی به شبهات ضرورتی انکارناپذیر است.

وی با اشاره به نقش اساسی خانواده در ایجاد جامعه ای سالم، پویا و مطلوب، اظهار داشت: زنان نیز نقش انسان‌سازی و تربیتی دارند و نباید از نقش کلیدی زن در ایجاد جامعه سالم غافل شد.

امام جمعه کوهدشت با اشاره به شعار زن، زندگی و آزادی که در اغتشاشات سال گذشته برخی دشمنان سر می‌دادند، خاطرنشان کرد: با توجه به هجمه های دشمنان اسلام و انقلاب بصیرت افزایی و ترویج روحیه دینی و انقلابی در جامعه از رسالت های بانوان به ویژه مادران در خانواده است.

حجت الاسلام طهماسبی با اشاره به اهمیت پیاده سازی جهاد تبیین و بیان خدمات نظام اسلامی، گفت: امروز وظیفه طلاب جهاد تبیین، دفاع از معارف دینی و الهی برعهده ما است و طلاب باید بتوانند در همه عرصه ها پاسخگوی سوالات و شبهات افراد جامعه باشند.

امام‌ جمعه کوهدشت در پایان با اشاره به اینکه دشمنان تمام تلاش خود را برای تضعیف روحیه انقلابی گری در جامعه به کار گرفته اند،خاطر نشان کرد:طلاب باید برای مقابله با توطئه های دشمنان اسلام و انقلاب تبلیغ مستمر و هدفمند داشته باشند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha