دوشنبه ۲۸ خرداد ۱۴۰۳ |۱۰ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 17, 2024
خدمت رسانی موکب های غیرایرانی به منتظران حضرت ولی عصر(عج)

در مسیر بلوار پیامبر اعظم(ص) تا جمکران عاشقان حضرت حجت(عج) با برپایی موکب‌ها، اخلاص را با خادمی پیوند زده اند تا خادمان خوبی برای مهدی یاوران و مهدی باوران باشند. در این بین موکب‌هایی از کشورهای مختلف هم عاشقانه این کار را انجام می دهند.

به گزارش خبرگزاری حوزه، این ایام شهر مقدس قم به ویژه مسجد مقدس جمکران کانون حضور میلیون‌ها عاشق و دلداده و منتظر حضرت بقیة‌الله الاعظم (ارواحنا له الفداء) و مرکز ثقل رویدادهای مهدوی است و همه چشم‌های دنیا به دیار کریمه اهل بیت(س) و پایگاه مهدویت یعنی جمکران خیره شده است.

در مسیر بلوار پیامبر اعظم(ص) تا جمکران عاشقان حضرت حجت(عج) با برپایی ۵۵۰ موکب‌، اخلاص و عشق به خاتم الاوصیا(عج) را با خادمی منتظران حضرتش پیوند زده‌اند تا خادمان خوبی برای مهدی یاوران و مهدی باوران باشند. در این بین موکب‌هایی از کشورهای مختلف هم در حال خدمت رسانی به دلدادگان و محبان حضرت ولی عصر(عج) هستند و عاشقانه این کار را انجام می دهند.

عاشقی و دلدادگی منجی عالم بشریت سیاه و سفید، پولدار و فقیر، کودک و نوجوان، زن و مرد، پیر و جوان، ایرانی و غیر ایرانی نمی شناسد و همه می خواهند به آقا و مولایشان خالصانه ابراز ارادت کنند و بگویند «جانمان فدایت یا بقیة الله(عج) ای عزیز زهرای اطهر (س)»

خلاصه همه پای کار آمده اند ایرانی و غیرایرانی تا با خادمی منتظران حضرت مولا (عجل‌الله تعالی فرجه الشریف) گامی هر چند کوچک در مسیر بسترسازی ظهور حضرتش بردارند و نامشان در لیست مهدی یاوران ثبت شود.

مسیر عشق در انتظار شماست

آری باید به مسیر عاشقی حضرت ولی امر(عج) یعنی بلوار پیامبر اعظم(ص) تا مسجد مقدس جمکران رفت و فارغ از هر رنگ و نژادی جهاد خدمت رسانی با چاشنی اخلاص را به نظاره نشست. مسیر عشق در انتظار شماست. از قافله منتظران حضرت جا نمانید.

برای مشاهده لیست موکب‌های کشورهای مختلف اینجا را کلیک کنید

انتهای پیام ۳۱۳/۳

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha