پنجشنبه ۳ خرداد ۱۴۰۳ |۱۵ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 23, 2024
انتخابات

حوزه/ جمعی از محققان اقتصاد اسلامی اعلام کردند: عدم مشارکت ما در انتخابات باعث تقویت دسیسه‌های دشمن در همه عرصه‌ها از جمله اقتصادی می‌شود.

به گزارش خبرگزاری حوزه؛ متن بیانیه جمعی از محققان اقتصاد اسلامی برای دعوت از عموم مردم شریف ایران به شرکت در انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری به این شرح است:

بِسْمِ اللهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِیمِ
«إِنَّ اللهَ لاَ یُغَیِّرُ مَا بِقَوْمٍ حَتَّی یُغَیِّرُواْ مَا بِأَنْفُسِهِمْ»
ملتی که خود سرنوشت خویش را انتخاب نکند استعمارگران بر کشورشان تسلط خواهند یافت ومنابع ومنافع اقتصادی آنان را به یغما خواهند برد.

با اهدای سلام و احترام به همه مردم شریف ایران

در آستانه انتخابات مجلس شورای اسلامی، ما محققان اقتصاد اسلامی بر خود لازم می‌دانیم علاوه بر عمل به وظیفه‌ی خود مبنی بر حضور فعالانه در انتخابات پیش‌رو، از عموم مردم نیز برای مشارکت آگاهانه در انتخابات دعوت کنیم. حضور همراه با بینش مردم، ظرفیتی است که می‌تواند کشور را در همه عرصه‌ها با شتاب در مسیر پیشرفت قرار دهد. در سال‌های اخیر عده‌ای در داخل، در ادامه تلاش دشمن برای دلسردی مردم، به این تلقی غلط دامن می‌زنند که رای دادن تاثیری در رفع مشکلات اقتصادی ندارد. ما ضمن آنکه منکر وجود مشکلات اقتصادی نیستیم، تنها راه حل آن را عمل به نسخه‌های شفابخش اقتصاد اسلامی و سیاست‌های اقتصاد مقاومتی با مبانی متقن می‌دانیم.

تفاوت در دیدگاه‌ها و در نتیجه عملکرد نمایندگان نشان دهنده اهمیت دقت در انتخاب و مؤثر بودن رای فرد فرد شمامردم در روی کار آوردن نمایندگان صاحب‌نظر و کارآمد یا ناموفق و کم‌بازده است. از سوی دیگر حتی اگر مشارکت بالا باعث تغییر در نتیجه انتخابات نشود و صرفاً افزایش رای منتخبان ملت را در پی داشته باشد باز هم پشتوانه قوی مردمی، نقش مؤثری در عملکرد منتخبان خواهد داشت.

اکنون در آستانه انتخابات مجلس شورای اسلامی که زمینه برای تغییر ریل‌های اقتصادی از طریق مجلس فراهم شده، از شما هم‌میهن عزیز دعوت می‌کنیم رأی خود را به نمایندگانی بدهید که راهکارهای عالمانه و روشنی برای حضور و مشارکت مردم در صحنه اقتصاد به منظور تحقق نسخه‌های شفابخش اقتصاد اسلامی و سیاست‌های اقتصاد مقاومتی داشته باشند.

درک این نکته حائز اهمیت است که عدم مشارکت ما در انتخابات، باعث تقویت دسیسه‌های دشمن در همه عرصه‌ها از جمله اقتصادی می‌شود. عدم انتخاب ما این فرصت را به دشمنان خواهد داد تا با افزایش تحریم‌های اقتصادی، فشار بیشتری بر ملت ایران وارد کنند و منافع خود را بر شکست ما بنا کنند.

هر رأی شما، گامی در راستای تعالی و پیشرفت کشور است. با همت و همدلی، بیایید با حضور در انتخابات، آینده‌ای روشن و پرامید برای کشور خود رقم بزنیم.

جامعه محققان اقتصاد اسلامی
۱۴۰۲.۱۲.۰۸

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha