سه‌شنبه ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۶ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 14, 2024
تصاویر/ نشست تخصصی نقد و بررسی برنامه محفل در دانشکده دین و رسانه با حضور تهیه کننده و کارگردان و کارشناسان برنامه محفل در دانشکده دین و رسانه  سالن شهید آوینی برگزار شد.

زاده‌حسین سردبیر برنامه محفل روحیه جهادی را یکی از ویژگی‌های مهم عوامل سازنده این برنامه دانست و اظهار کرد: از دیگر ویژگی‌های مهم این گروه، همدلی و پشت‌کار بود. 

به گزارش خبرگزاری حوزه، نشست تخصصی نقد و بررسی برنامه «محفل» امروز با حضور تهیه‌کننده، سردبیر و کارشناس این برنامه در دانشکده دین و رسانه قم برگزار شد.

در این برنامه مهدی زاده‌حسین سردبیر برنامه محفل روحیه جهادی را یکی از ویژگی‌های مهم عوامل سازنده این برنامه دانست و اظهار کرد: از دیگر ویژگی‌های مهم این گروه، همدلی و پشت‌کار بود.

وی افزود: شیوه کار عوامل برنامه محفل کاملا جهادی بود، کار محتوای برنامه نیز سه ماه قبل از ضبط آغاز شد و برای آن شناسایی و سوژه‌یابی صورت می‌گرفت. همه عوامل برنامه محفل با نیت اینکه دِین خود را به قرآن ادا کنند کار را شروع کردند.

سردبیر برنامه تلویزیونی محفل گفت: تولید فصل دوم این برنامه قرآنی از خرداد ماه سال ۱۴۰۲ شروع شد و سعی کردیم که تمام برنامه‌های قرآنی مشابه را مشاهده کنیم، برای سوژه‌یابی نیز تمام شهرهای ایران و روستاها را سر زدیم و با افراد مختلف ملاقات کردیم.

زاده‌حسین ادامه داد: سعی کردیم برای جذابیت‌های بیشتر در برنامه، سوژه‌های مرتبط قرآنی پیدا کنیم. ۳هزار و ۸۰۰ سوژه بررسی شد که ۱۸۰ سوژه انتخاب و در نهایت ۸۰ نفر انتخاب شدند.

وی در پایان گفت: در فصل دوم برنامه محفل سوژه‌های بین‌المللی از کشورهای اسلامی از جمله لبنان، پاکستان و عراق داشتیم که مورد اقبال مخاطبان قرار گرفت.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha