پنجشنبه ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۸ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 16, 2024
کد خبر: 1153460
۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۱:۴۶
مدیر کل کمیته امداد استان بوشهر

حوزه/ مدیر کل کمیته امداد استان بوشهر با بیان اینکه ۲ هزار و ۳۵۷ معلم در استان حامی فرزندان ایتام و محسنین تحت حمایت هستند گفت: به مناسبت گرامیداشت روز معلم از مقام شامخ معلمان حامی طرح اکرام ایتام و محسنین این نهاد تجلیل خواهد شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، عباس روشن مدیر کل کمیته امداد استان بوشهر امروز در آستانه فرا رسیدن روز معلم در گفتگو با خبرنگاران، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره استاد و معلم اخلاق استاد شهید مرتضی مطهری و تبریک روز معلم اظهار داشت: معلمان و جامعه فرهنگی همواره در ترویج فرهنگ کمک به ایتام و نیازمندان پیشگام بوده اند.

مدیر کل کمیته امداد استان بوشهر در ادامه بیان کرد: با آغاز طرح اکرام و ایتام در کمیته امداد، معلمان در سوق دادن دانش آموزان و خانواده آنها به این امر خدا پسندانه بازوهای قوی برای کمیته امداد بوده اند.

روشن خاطرنشان کرد: تاکنون ۲ هزار و ۳۵۷ معلم در استان با طرح اکرام ایتام و محسنین کمیته امداد استان همکاری بسیار خوبی دارند و به صورت ماهانه از فرزندان ایتام و محسنین حمایت می کنند.

وی افزود: همچنین آموزگاران، دبیران و اساتید دانشگاه بعنوان قشر فرهیخته فرهنگی حمایت بیش از سه هزار و ۴۰۰ فرزند ایتام و محسنین را پذیرفته و در قالب حامیان حقیقی و حقوقی مراحم ارزشمند خود را به حساب مستقیم فرزندان واریز می نمایند.

مدیر کل کمیته امداد استان اعلام کرد: با فرا رسیدن هفته معلم که از ۱۲ تا ۱۸ اردیبهشت ماه آغاز می شود پویش حامی یابی همدلانه در بین جامعه فرهنگیان با هدف تجلیل از حامیان فرهنگی و نیز توسعه و ترویج فرهنگ انفاق و نوع دوستی همزمان با سراسر کشور در استان اجرا خواهد شد.

روشن با بیان اینکه همه افراد نوع دوست و نیکوکار می توانند در طرح اکرام ایتام و محسنین مشارکت کنند، گفت: در حال حاضر بیش از ۷۸۰۰ فرزند یتیم و محسنین تحت حمایت کمیته امداد استان و مشمول طرح اکرام می باشند، که از سوی حامیان و خیرین حمایت می شوند.

مدیر کل کمیته امداد استان بوشهر در پایان ضمن تاکید بر پرداخت مستقیم کمک های حامیان به حساب فرزندان معنوی گفت: علاقه مندان به این طرح با مراجعه به سایت emdad.ekram.ir یا ادارات ۱۹ گانه کمیته امداد در سراسر استان و یا تماس با شماره تلفن ۰۷۷۳۳۳۲۰۷۱۹ می توانند عضویت خود را در این طرح به ثبت برسانند و فرزند معنوی را به دلخواه خود انتخاب نمایند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha