پنجشنبه ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۸ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 16, 2024
حجت الاسلام مهدی دهقانی

حوزه/ رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان کامیاران گفت: نقش والای معلمان در توسعه و تعالی کشور و تربیت نخبگان به ‌عنوان میراث گرانبهای انبیا و اولیای الهی در همه ادوار شایسته تکریم و سپاس است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در استان کردستان، حجت الاسلام مهدی دهقانی، رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان کامیاران به مناسبت روز معلم و هفته عقیدتی سیاسی پیامی صادر کرد.

در متن این پیام آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

قال امیر المومنین علی «ع» "من علمنی حرفا فقد صیرنی عبدا"

روز معلم یادآور ایثار، مجاهدت و تلاش بزرگانی است که پویایی اندیشه‌شان به تأسی از اسوه اخلاق و مکارم ایران اسلامی، استاد شهید مرتضی مطهری در جای جای این سرزمین طنین‌انداز شده است و نقش والای معلمان در توسعه و تعالی کشور و تربیت نخبگان به ‌عنوان میراث گرانبهای انبیا و اولیای الهی در همه ادوار شایسته تکریم و سپاس است.

تلاش برای ایجاد روحیه خودباوری در میان نوجوانان این مرز و بوم و کوشش برای به‌ثمر رساندن استعداد و توانایی‌های بالقوّه موجود در آینده‌سازان ایران اسلامی و اهتمام به ارتقاء کیفیت آموزش و توجه به پژوهش‌های هدفمند و تلاش برای مأموریت‌گرا شدن تعلیم و تربیت از مهم‌ترین رسالت‌های معلمان در مقطع حساس کنونی است و جایگاه جمهوری اسلامی ایران در رقابت‌های علمی و دینی، داشته‌ها و دستاوردهای حاصل شده، ثمره فعالیت عالمانه و خالصانه هزاران معلم فرهیخته کشور است.

اینجانب، با درود به روان پاک استاد شهید مرتضی مطهری، هفته بزرگداشت مقام شامخ معلّم و هفته عقیدتی در سپاه را خدمت همه معلمان معزّز کشور به ویژه معلمان فرزانه‌ شهرستان کامیاران «نگین رشادت و شهادت» تبریک و تهنیت عرض نموده، از خداوند متعال برای همه شما سروران توفیق روز افزون مسئلت می نمایم.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha