پنجشنبه ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۸ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 16, 2024
کد خبر: 1153558
۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۷:۵۲
لطفی نیاسر

حوزه/ مدیرکل صداوسیمای استان قم با تأکید بر اینکه همه برنامه‌های دهه کرامت با کیفیت HD منعکس خواهد شد، گفت: باتوجه‌ به زیاد بودن برنامه‌ها ما پخش برنامه‌های دهه کرامت را از ۴ روز قبل از آغاز دهه کرامت شروع خواهیم کرد.

به گزارش خبرگزاری حوزه، حجت‌الاسلام‌والمسلمین لطفی نیاسر در نشست ستاد بزرگداشت دهه کرامت که پیش از ظهر امروز در سالن محراب حرم مطهر بانوی کرامت برگزار شد، اظهار کرد: مراکز صداوسیمای استان‌های قم، خراسان رضوی و فارس برنامه‌ریزی گسترده‌ای کرده‌اند تا امسال تصاویر با کیفیتی از همه برنامه‌های مربوط به دهه کرامت در اعتاب مقدس به مخاطبان استانی، ملی و بین‌المللی ارائه شود.

وی با تأکید بر اینکه برنامه‌های دهه کرامت با کیفیت اچ دی HD منعکس خواهد شد، افزود: با توجه‌ به زیاد بودن برنامه‌ها ما پخش برنامه‌های دهه کرامت را از ۴ روز قبل از آغاز دهه کرامت شروع خواهیم کرد.

مدیرکل صداوسیمای استان قم با بیان اینکه محوریت برنامه‌های صداوسیما در ایام دهه کرامت با برنامه‌هایی که در حرم‌های مطهر برگزار می‌شود خواهد بود، گفت: سعی ما بر این است که با همکاری بخش‌های هنری و رسانه‌ای رویدادهای حرم‌های مطهر را در کل شهر و کشور گسترده کنیم و شاهد اثرگذاری بیشتر این برنامه‌ها باشیم.

وی افزود: ویژه‌برنامه‌هایی هم در شبکه‌های ملی و استانی طراحی شده است تا در جهت ترویج معارف اهل‌بیت به‌ویژه حضرت معصومه سلام‌الله‌علیها، امام رضا علیه‌السلام و حضرت احمد بن موسی علیه‌السلام به مردم سهیم باشیم و رنگ و بوی معارف اهل‌بیت در سطح کشور به‌صورت جدی‌تر گسترده کنیم.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha