پنجشنبه ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۸ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 16, 2024
کد خبر: 1154077
۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۸:۰۱
رحلت

حوزه/ امام جمعه موقت خرم آباد با بیان اینکه امام خمینی(ره) نه تنها به ایران و ایرانی هویت داد، بلکه به اسلام و مسلمین نیز عزت و هویت بخشید، گفت: امام خمینی(ره) الگویی برای همه استکبارستیزان و آزادگان جهان است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از خرم آباد، حجت الاسلام بهروز شمسی فر امام جمعه موقت خرم‌آباد، امروز در نشست استانی ستاد بزرگداشت ارتحال امام خمینی (ره) لرستان که در دفتر نماینده ولی فقیه در لرستان برگزار شد، با اشاره به اینکه امام خمینی(ره) شخصیتی والا و عرفانی برای جهانیان است، اظهار داشت: امام خمینی(ره) نه تنها برای مسلمانان بلکه برای آزادگان جهان الگو است.

وی با بیان اینکه امام خمینی(ره) نه تنها به ایران و ایرانی هویت داد، بلکه به اسلام و مسلمین نیز عزت و هویت بخشید، گفت: امام خمینی(ره) الگویی برای همه استکبارستیزان و آزادگان جهان است.

امام جمعه موقت خرم آباد، بر مردمی برگزار شدن برنامه‌های سالگرد رحلت بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی تأکید کرد و یادآور شد: برنامه‌های سالگرد رحلت امام خمینی(ره) باید با محتوا، هدفمند و منسجم و مردمی برگزار شود.

حجت الاسلام احمد رضا غلامی سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات‌ اسلامی استان لرستان نیز در این نشست خاطرنشان کرد: اندیشه‌های امام خمینی(ره) نه تنها در ایران بلکه در سراسر جهان به اندیشه‌های دینی و ذهن‌های بیدار هویت بخشید و امروز اندیشه‌های امام (ره) در سراسر جهان گسترش یافته است.

وی تصریح کرد: سلسله نشست‌های تبیینی جهت بازشناسی اندیشه‌های حضرت امام (ره) توسط اساتید حوزه و دانشگاه در سطوح مختلف و اجرای برنامه‌های معرفتی و بصیرتی در بین آحاد جامعه، از مهمترین برنامه‌های سالگرد رحلت بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی در استان می‌باشد.

سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی لرستان اظهار کرد: چهاردهم خرداد مراسم عمومی با حضور اقشار مختلف مردم برگزار که نظیر این مراسم در همه شهرستان‌ها و بخش‌های تابعه استان برگزار خواهد شد.

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha