چهارشنبه ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۷ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 15, 2024
کد خبر: 1154099
۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۸:۴۲
اتد

حوزه / «زنگ سپاس معلم» امروز با حضور نماینده ولی فقیه در کاشان و جمعی از مسئولان در دبیرستان غیر دولتی حاج عباس کریم کاشان نواخته شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از کاشان، «زنگ سپاس معلم» امروز با حضور نماینده ولی فقیه در کاشان و جمعی از مسئولان در دبیرستان غیر دولتی حاج عباس کریم کاشان نواخته شد.

حجت الاسلام والمسلمین سید سعید حسینی در این مراسم ضمن گرامی داشت سالروز شهادت استاد مرتضی مطهری، اظهار داشت: پیامبر اکرم(ص) بعد از خداوند متعال دومین معلم بشریت می‌باشد.

نماینده ولی فقیه در کاشان افزود: بنابر روایات هرکس می‌خواهد در روز قیامت پرونده عملش را در مقابل دیگران باز نکنند، در خواندن دعای "اللهم ان مغفرتک ارجی للعالمین" مداومت کند.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی با بیان اینکه شهید مطهری، معلم بزرگ جمهوری اسلامی و انقلاب ایران می‌باشد، یادآور شد: دلیل اینکه با گذشت ۶۰ سال هنوز کتاب‌های آیت الله مطهری زنده است، این است که می‌توان با استفاده از آن به عنوان یک بسته کامل اسلام را به مخاطب ارائه داد.

منتخب مردم استان اصفهان در مجلس خبرگان رهبری، با بیان اینکه دانش آموزان و طلاب قدر معلم و استاد خود را بدانند، ابراز کرد: اولین روزی که به مدرسه آمدیم هیچ چیزی بلد نبودیم و این معلم بود که باعث شد علوم مختلف از جمله علوم قرآنی را یاد بگیریم.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی با بیان اینکه معلم برای خدا یاد می‌گیرد، یاد می‌دهد و برای خدا عمل می‌کند، گفت: همه ما برای احترام به معلمان خود دارای وظیفه هستیم و باید آنها را احترام کنیم.

انتهای پیام. /

دانش آموزان و طلاب قدردان اساتید خود باشند

دانش آموزان و طلاب قدردان اساتید خود باشند

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha