یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۱ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 19, 2024
نشست خبری دهه کرامت

مدیر حرم مطهر حضرت معصومه سلام الله علیها با بیان اینکه جشن های دهه کرامت قبل از آغاز این دهه یعنی از روز چهارشنبه آغاز می‌شود، گفت: همانند سال‌های گذشته تلاش می‌شود که یک نشاط اجتماعی خوب و فراگیر ایجاد شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه، حجت الاسلام والمسلمین فلاحی در جمع خبرنگاران عنوان کرد: دهه کرامت با بیش از دو دهه فعالیت فرهنگی که در آن صورت گرفته است تبدیل به یک ظرفیتی برای اقدامات فرهنگی، تبلیغی، ترویجی و حتی اجتماعی و عمرانی شده است.

وی بیان کرد: حرم حضرت فاطمه معصومه (س) به عنوان دومین حرم اهل بیت علیهم السلام یکی از مجموعه هایی است که نقش مهمی در مسائل فرهنگی کشور و الگو سازی دارد؛ زیرا شخصیت حضرت معصومه (س) الگو است به همین خاطر حرم این بانوی بزرگوار نیز می‌تواند الگو ساز باشد.

مدیر حرم مطهر حضرت معصومه سلام الله علیها با بیان اینکه جشن های دهه کرامت قبل از آغاز این دهه یعنی از روز چهارشنبه آغاز می‌شود، گفت: همانند سال‌های گذشته تلاش می‌شود که یک نشاط اجتماعی خوب و فراگیر ایجاد شود. در حرم مطهر نیز با همه توان آمادگی داریم که در زمینه های مختلف درمانی، فرهنگی، خدماتی و... از زائرین استقبال و به آن‌ها خدمت رسانی کنیم.

حجت‌الاسلام والمسلمین فلاحی ادامه داد: به مناسبت دهه کرامت گل آرایی صحن مطهر، جایگاه و همه فضاهای مورد تردد زائرین توسط خادمین آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه (س) و با همکاری خادمان امام رضا (ع) انجام خواهد شد.

وی افزود: زمینه برای خدمت رسانی در فضاهای منتهی به حرم مطهر مثل میدان آستانه و همچنین در صحن جواد ائمه علیه السلام و پیامبر اعظم آماده شده تا مواکب به زائرین خدمت رسانی کنند.

مدیر حرم مطهر حضرت معصومه سلام الله علیها بیان کرد: دیدار با خانواده های شهیدان، اجرای برنامه‌های متنوع توسط خادمین سفیران کریمه با بسته های مختلف فرهنگی، برگزاری نماز جماعت همراه با جلسات شادی از دیگر برنامه‌های این ایام است.

وی یادآور شد: با توجه به اتفاقات عرصه بین‌الملل، باید امسال امام رضا(ع) و حضرت معصومه(س) را بیشتر معرفی کنیم و این دو حرم منبع و مرکز قدرت نرم جمهوری اسلامی هستند و معرفی شخصیت حضرت معصومه(س) در زمینه اجتماعی و فرهنگی برای الگوی‌گیری دختران و زنان از ایشان باید انجام شود.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha