شنبه ۵ خرداد ۱۴۰۳ |۱۷ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 25, 2024
ادیانی

حوزه/ حجت الاسلام والمسلمین ادیانی گفت: امروز ولایت فقیه مستقر گردیده است اما نباید ساده انگار باشیم که حالا که امامت مستقر است نیاز به تبیین و تبلیغ ندارد، امروز هم انواع شبهات را در اصل ولایت فقیه مطرح می کنند یکی از وظایف قطعی ما این است که مسئله ولایت فقیه را به صورت استدلالی و دقیق به باور ذهنی و قلبی یکایک جوانان کارکنان برسانیم.

به گزارش خبرگزاری حوزه از تهران، حجت الاسلام والمسلمین سید علیرضا ادیانی، در دیدار با روحانیون جدید الورود به این سازمان عقیدتی سیاسی، با تسلیت ایام شهادت امام جعفرصادق(ع) خطاب به ایشان، گفت: با انگیزه الهی و در راه رضایت خداوند متعال گام بردارید و با محبت و صمیمیت تاثیر کلام خود را بر روی قلب انسان ها بیشتر کنید.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی فراجا با بیان سیره نورانی امام صادق(ع) ادامه داد: امام صادق (ع) مرد دانش بود، مرد مبارزه بود و در وسط میدان حضور داشتند و تشکیلاتی فعالیت می کردند و انتظار ما از یکایک شما نیز همین است که با اقتدا به این امام همام فعالیت کنید.

کار آخوندی در اولویت باشد/ نسبت به مسئله ولایت ساده انگار نباشیم

وی افزود: در دوران امام صادق (ع) نمودارهای برجسته قابل مشاهده است که یکی از آنان "تبیین و تبلیغ امامت" که در صدر وظایف من و شما است و امام صادق(ع) این کار را به ما آموخته است.

حجت الاسلام و المسلمین ادیانی بیان داشت: امروز هم بزرگ ترین حملات دشمن به امامت و ولایت است، به برکت انقلاب اسلامی و خون شهدای والامقام و مجاهدت های علما و مردم که در صدر آنها امام رضوان الله تعالی بوده است امروز ولایت فقیه مستقر گردیده است اما نباید ساده انگار باشیم که حالا که امامت مستقر است نیاز به تبیین و تبلیغ ندارد، امروز هم انواع شبهات را در اصل ولایت فقیه مطرح می کنند امروز هم در مقاطعی باید مانند مرحوم آیت الله مصباح یزدی، مردانه وارد میدان شد و از ولایت فقیه دفاع کرد.

وی افزود: همانگونه که امام خمینی(ره) فرمود، ما باید همواره پشتیبان ولایت فقیه باشیم تا به مملکت ما آسیبی نرسد و با تبیین و تبلیغ امامت و ولایت فقیه شبهاتی که دشمن در ذهن مردم به ویژه جوانان ایجاد می نماید را با روشنگری برطرف سازیم.

کار آخوندی در اولویت باشد/ نسبت به مسئله ولایت ساده انگار نباشیم

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی فراجا با اشاره به کلام نورانی مقام معظم رهبری که خطاب به سپاهیان بیان کردند"مسئله ولایت فقیه همچون خون در بدن سپاه باید جاری و ساری باشد" گفت: امروز هم یکی از وظایف قطعی ما این است که مسئله ولایت فقیه را به صورت استدلالی و دقیق به باور ذهنی و قلبی یکایک کارکنان برسانیم.

وی نمودار دوم برجسته در زندگی امام صادق(ع) را "بیان احکام شرعی بر اسلوب فقه شیعی و تفسیر قرآن کریم" دانست و افزود: به حمد الهی این توجه و دقت را خداوند به انتظامی جمهوری اسلامی عنایت فرموده تا در ردیف اولویت های ۵ گانه سال ۱۴۰۳ و در رأس آنها به "تعمیق و ترویج قرآن و انس و آشنایی با نهج البلاغه"بپردازد.

حجت الاسلام و المسلمین ادیانی با اشاره به اینکه نباید کارهای اداری ما را از وظیفه اصلی طلبگی خودمان باز بدارد تاکید کرد: ریاست در سازمان عقیدتی سیاسی انتظامی تعطیل شده است و باید کار آخوندی صورت گیرد.

وی با تاکید بر طرح محبت و معرفت که در قالب نشست صمیمی روحانیون با کارکنان انتظامی صورت می گیرد به روحانیون مجری این طرح در استان ایلام توصیه کرد: این انگیزه است که انسان را بر می انگیزاند و ما در این طرح همگی با انگیزه قربه الی الله برای باز کردن گره های ذهنی کارکنان با صمیمیت و محبت اقدام خواهیم کرد تا با اقداماتی که انجام می دهیم، برخورد صحیح و درس زندگی بیاموزیم و با صحبت هایمان گره های فکری را به درستی باز کنیم.

کار آخوندی در اولویت باشد/ نسبت به مسئله ولایت ساده انگار نباشیم

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی فراجا در خاتمه تاکید کرد: طلبه باید طلبگی کند و برخوردش محبت آمیز باشد، امید را در دل افراد زنده کند و ایمان به وعده های الهی را بیفزاید و همگان را از عمق جان به اهداف متعالی انقلاب اسلامی باورمند نماید.

کار آخوندی در اولویت باشد/ نسبت به مسئله ولایت ساده انگار نباشیم

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha