دوشنبه ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۲ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 20, 2024
وزیر جهاد کشاورزی

حوزه/ وزیر جهاد کشاورزی که رییس جمهور را در سفر استانی قم همراهی کرده است، گفت: با مشکلات بخش کشاورزی بیگانه نیستم به دلیل اینکه در تمام سطوح وزارت خانه حضور داشتم، می ‌دانم کار تولید، کشاورزی و دامداری مهم است و امنیت غذایی و معیشت مردم باید تامین باشد و در این راه تلاش می‌کنیم.

به گزارش خبرگزاری حوزه، محمدعلی نیکبخت روز پنجشنبه در نشست صمیمی با فعالان بخش کشاورزی استان قم در فرمانداری شهرستان جعفرآباد افزود: تلاش می‌کنیم مشکلات را به حداقل برسانیم تا هم نیاز داخل را برطرف کنیم و هم مشکلات حل شود.

وی در ادامه بیان کرد: بنده حتما مشکل قطعی برق را از وزیر نیرو پیگیری خواهم کرد و وزارت نیرو باید برای قطع برق چاه های کشاورزی با سازمان های جهاد کشاورزی هماهنگی کند.

نیکبخت همچنین تصریح کرد: اگر این آمادگی در شهرستان جعفرآباد وجود داشته باشد که گوشت مازاد تولید شده در این منطقه توسط جهاد کشاورزی خریداری شود حتماً این کار را انجام می دهیم و نهاده دامی مدت دار نیز به آنها اختصاص خواهیم داد.

افتتاح مدرسه خیر ساز شهید حاج قاسم سلیمانی در شهر جعفرآباد

مدرسه خیر ساز سردار شهید حاج قاسم سلیمانی شهر جعفریه نیز امروز با حضور وزیر جهاد کشاورزی به همراه جمعی از مسوولان به بهره‌برداری رسید.

این مدرسه دارای ۶ کلاس درس، یک کارگاه، یک آزمایشگاه و یک نمازخانه است که با هزینه هشت میلیارد تومان با زیربنای ۸۰۰ متر مربع به مساحت یک هزار و ۲۴۰ متر مربع ساخته شده است.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha