یکشنبه ۱۳ خرداد ۱۴۰۳ |۲۵ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | Jun 2, 2024
ه

حوزه/حجت الاسلام والمسلمین ابراهیمی گفت:خانواده ها روی مسئله حجاب حساس باشند و حواس شان باشد که فریب دشمنان را نخورندو به فرزندان خود بیاموزند که بهترین الگو برای آنها حضرت معصومه است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از هرمزگان، نماز جمعه شهرستان سیریک به امامت حجت الاسلام والمسلمین ابراهیمی برگزار شد.

امام جمعه موقت شهرستان سیریک گفت: از نیرویی انتظامی تشکر و قدردانی میکنیم بخاطر اجرای طرح نور و از مردم عزیز هم درخواست داریم به کمک این عزیزان با بد حجابی مبارزه کنند.

وی در ادامه با اشاره به ولادت حضرت فاطمه معصومه (س) اظهار داشت:خانواده ها روی مسئله حجاب حساس باشند و حواس شان باشد که فریب دشمنان را نخورند و به فرزندان خود بیاموزند که بهترین الگو برای آنها حضرت معصومه است.

خطیب نمازجمعه شهرستان سیریک گفت:میرزا حسن شیرازی با یک فتوا درباره تنباکو توانست امتیاز آن را لغو کند، اینجا است که جایگاه مرجعیت مشخص می شود.

وی افزود:در زمان ما هم فتوای مرجعیت که مقام معظم رهبری است با یک فتوای صریح توانست کمر داعش را بشکند، این فتوای حضرت آقا جهان اسلام را نجات داد.

حجت الاسلام والمسلمین ابراهیمی با اشاره به سفر رئیس اقلیم کردستان عراق به ایران گفت: این سفر بعد از چندین سال رابطه نه چندان خوب این اقلیم با ایران انجام شد آنها خوب فهمیدند که باید برای حفظ خود به ایران متکی باشند تا بتوانند سالم بمانند.این ها بعد از گوشمالی های که توسط سپاهیان ما را خورده اند آمده اند این هم از نتایج و عده صادق نظامی بود.

امام جمعه موقت شهرستان سیریک با اشاره به برگزاری دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی اظهارکرد: امروز هم کار سیاسی دیگری در حال تکمیل است که مردم ما با آگاهی کامل سیاسی و با حضور پر شور خود دور دوم انتخابات مجلس دارند نشان می‌دهند.

نمایندگان مجلس باید درون خود اتحاد و وحدت داشته باشند، نگاهشان باید همانند قبل از انتخابات باشد که با ذره بین دنبال مردم برای جذب رای بودند الان باید هم همانطور دنبال مشکلات مردم باشند و رضای خداوند و صلاح مردم را در نظر داشته باشند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha