پنجشنبه ۳ خرداد ۱۴۰۳ |۱۵ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 23, 2024
دانشجویان غربی

حوزه/ حجت الاسلام و المسلمین سالک گفت: پلیس آمریکا و اروپا به هر مقدار علیه نسل جوان دانشگاهی خشونت کنند، بستر بیداری توده مردم فراهم خواهد شد و به عمق قبح جنایات اسراییل و عملیات غیر ارزشی نظامی اسراییل پی خواهند برد.

حجت الاسلام و المسلمین احمد سالک در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در اصفهان، با اشاره به ابعاد اعتراضات دانشجویان دانشگاه های آمریکا و اروپا و تاثیر این اعتراضات بر نابودی اسراییل اظهار داشت: به عنوان نکته اول باید گفت عملیات طوفان الاقصی یک نبرد ترکیبی علیه اسراییل و یک صیحه آسمانی و رشد بیداری ملت ها در سطح جهان بود.

وی افزود: رشد و گسترش بیداری ملت ها بزرگ ترین پشتوانه برای نظام جمهوری اسلامی و برای نابودی اسراییل خواهد بود و امروز در سطح جهان شاهد هستیم نسل جدید اعم از مسلمان و غیرمسلمان و یهودی و مسیحی، در دانشگاه های جهان به اتکاء طوفان الاقصی برخواسته اند و در حقیقت بیداری فکری نسل جدید در جهان ثمره طوفان الاقصی است که شکل واقعی پیدا کرد.

نماینده ادوار مجلس شورای اسلامی با بیان این که عملیات طوفان الاقصی سبب ترک برداشتن شیشه حیات استکبار و سلطه جهانی و شیطان بزرگ شد گفت: اگر شیشه حیات استکبار در این منطقه شکسته شود فاتحه آمریکا، انگلیس، فرانسه و آلمان خوانده خواهد شد و به عبارتی نابودی آنها حتمی است، لذا می بینیم که تمام قدرت خود را به میدان آورده اند تا این شیشه را حفظ کنند.

شاهد شکل گیری یک بیداری بین المللی علیه مستکبرین عالم هستیم

وی اضافه کرد: در راستای جابه جایی قدرت در جهان و در گرفتن سهم اسلام در حاکمیت جهانی، رشد بیداری دانشجویان کلمبیا و بیش از 70 دانشگاه در آمریکا، اروپا، استرالیا و در کشورهایی همانند بنگلادش و هند نشان از یک بیداری بین المللی است که تاثیر مستقیم علیه اسراییل دارد و این واقعیتی انکارناپذیر است.

عضو جامعه روحانیت مبارز عنوان کرد: نکته مهم این است که پلیس آمریکا و اروپا به هر مقدار علیه این نسل جوان خشونت کنند بستر بیداری توده مردم این کشورها فراهم خواهد شد و به عمق قبح جنایات اسراییل و عملیات غیر ارزشی نظامی اسراییل پی خواهند برد.

حجت الاسلام والمسلمین سالک کشف 140 گور دسته جمعی و جنایت علیه غیرنظامیان، زنان و کودکان در غزه را فاقد ارزش نظامی برای رژیم صهیونیستی عنوان کرد و ادامه داد: در مقابل عملیات طوفان الاقصی و مقاومت لبنان، عراق و یمن ارزش نظامی دارد، زیرا هدف ابزار نظامی اسراییل و نیروهای ارتش خبیث رژیم صهیونیستی است.

نماینده ادوار گذشته در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر رشد نفرت بین المللی نسبت به رژیم صهیونیستی تصریح کرد: این نفرت آن هم از سوی نسل جوان دانشگاه های آمریکا و اروپا بسیار ارزشمند است و می توان گفت این بیداری یکی از ثمرات انقلاب اسلامی ما خواهد بود.

وی خاطر نشان کرد: بی تردید اسراییل در چاهی افتاده است که هر مقدار دست و پا می زند پایین تر می رود و دلایل آن نیز روشن است از جمله این که نتوانسته حماس و جهاد را از بین ببرد و نتوانسته با آدم کشی، مردم را از منطقه غزه بیرون کند و مردم هم چنان در منازل ویرانه خود زندگی می کنند و به دفاع از فلسطین و آرمان های قدس قیام کرده اند.

حجت الاسلام و المسلمین سالک افزود: نکته بعد، آن که آزادی اسرا شکل نگرفته و اسراییل هم چنان آتش بس را نپذیرفته در حالی که حماس با شرایطی که قرار داده آتش بس را پذیرفته است و این شکست پشت شکست برای اسراییل است و حتی نفرت بین المللی در بین حکومت های جهانی یک امتیاز بزرگ است و اعتراضات دانشجویان نقش عمده ای در نابودی اسراییل خواهد داشت.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha