پنجشنبه ۳ خرداد ۱۴۰۳ |۱۵ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 23, 2024
جشنواره ملی جهادگران

حوزه/ دبیر چهارمین جشنواره ملی جهادگران گفت: ۱۱ کارگاه آموزشی در موضوعات مختلف هنری، ادبی و تخصصی برای فعالین جهادی و منتخبین بخش‌های استانی و قشری، در رویداد دو روزه چهارمین جشنواره ملی جهادگران برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از تهران، حامد احمدوند ظهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: بیش از ۶۰۰ نفر در رویداد دو روزه چهارمین جشنواره ملی جهادگران حضور یافتند که شامل فعالین جهادی، منتخبان بخش‌های استانی و قشری جشنواره و مدیران مراکز حرکت‌های جهادی استان‌ها می‌شوند.

دبیر چهارمین جشنواره ملی جهادگران گفت: داوری‌های نهایی بخش‌های مختلف جشنواره با حضور شرکت‌کنندگان راه یافته به مرحله نهایی و بیان نقطه نظرات اساتید و پیشکسوتان جهادی نیز انجام شده است.

وی ابراز کرد: برای حاضرین در این رویداد، ۱۱ کارگاه آموزشی با حضور اساتید برجسته و ملی برنامه‌ریزی شده بود که از عناوین این کارگاه‌ها می‌توان به مستندسازی، تصویربرداری و کارگردانی، عکاسی متعهد، آشنایی با انیمیشن و موشن گرافی، شعر، داستان‌نویسی، مسئله محوری و پیشرفت منطقه‌ای اشاره کرد.

احمدوند خاطرنشان کرد: همچنین «نمایشگاه عکس جهادی» که تهیه شده از مجموعه آثار برتر ارسال شده به جشنواره می‌باشد، بخشی از این رویداد را به خود اختصاص داده که ۴۰ تابلو عکس برای این نمایشگاه در نظر گرفته شده است.

وی تاکید کرد: مراسم اختتامیه چهارمین جشنواره ملی جهادگران عصر امروز از ساعت ۱۵:۳۰ تا ۱۹ در سالن همایش‌های بین‌المللی دانشگاه انقلاب اسلامی تهران واقع در میدان سپاه، با حضور جهادگران، هنرمندان و مسؤولان ملی برگزار می‌شود.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha