پنجشنبه ۳ خرداد ۱۴۰۳ |۱۵ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 23, 2024
نشر خوبان

حوزه/ چهارمین حضور و فعالیت انتشارات «خوبان» در نمایشگاه کتاب تهران ۱۴۰۳ هم به صورت مجازی و هم به صورت فیزیکی است که کتاب «کلام عاشورایی» مورد توجه مخاطبان قرار گرفت.

به گزارش خبرگزاری حوزه، نشر «خوبان» وابسته به مرکز حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس سپاه شهدا از استان آذربایجان غربی و شهر ارومیه با فعالیت در زمینه دفاع مقدس با بیش از ۶۰ عنوان کتاب در سی و پنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران حضور یافت که از این تعداد ۵ عنوان کتاب چاپ سال جدید هستند.

چهارمین حضور و فعالیت انتشارات «خوبان» در نمایشگاه بین‌المللی کتاب ۱۴۰۳ تهران هم به صورت مجازی و هم به صورت فیزیکی است که کتاب «کلام عاشورایی» که مجموعه سخنان شهید مهدی باکری، فرمانده سرافراز لشکر ۳۱ عاشورا است که بسیار مورد توجه مخاطبان قرار گرفته است.

علاقه‌مندان می‌توانند با مراجعه به سالن شبستان، راهرو ۲۵، غرفه ۶۴۲ و یا از طریق وبسایت رسمی www.book.icfi.ir نسبت به تهیه این کتاب اقدام کنند.

سی و پنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران با حضور ناشران داخلی و خارجی و ناشرانی از ۲۵ استان کشور از تاریخ ۱۹ تا ۲۹ اردیبهشت ماه در مصلی امام خمینی (ره) در حال برگزاری است.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha