پنجشنبه ۳ خرداد ۱۴۰۳ |۱۵ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 23, 2024
انتخابات

حوزه/ نماینده ولی فقیه در استان و حسینی محراب استاندار خوزستان با صدور پیامی مشترک از شرکت پرشور مردم شهرستان های آبادان، رامهرمز و رامشیر در مرحله دوم انتخابات قدردانی کردند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از اهواز، حجت الاسلام والمسلمین موسوی فرد نماینده ولی فقیه در استان و حسینی محراب استاندار خوزستان با صدور پیامی مشترک از شرکت پرشور مردم شهرستان های آبادان، رامهرمز و رامشیر در مرحله دوم انتخابات قدردانی کردند.

متن این پیام به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

تقدیر و تشکر از مردم مومن و ولایتمدار شهرستان آبادان، رامهرمز و رامشیر که با حضور پرشور و آگاهانه خود در مرحله دوم انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی، یکبار دیگر آگاهانه و بهنگام، دفاع جانانه‌ خود از نظام اسلامی را به همه نشان دادید و یاوه‌های دشمنان این مرز و بوم را باطل ساختید. برنده‌ی اصلی این انتخابات ملت شریف ایران بود و امروز پایان رقابت‌ها و آغاز رفاقت‌ها و زمان تلاش برای توسعه و پیشرفت همه جانبه‌ی میهن اسلامی است.

سپاس بی‌کران به درگاه خداوند متعال که عنایاتش را همواره شامل مردم عزیز ما فرموده و این ملت بزرگ را روز به روز سرافرازتر ساخته است.

اینجانبان ضمن تشکر و قدردانی از حضور حماسی تک‌تک شما شیرزنان و دلیر مردان، خانواده‌های معظم شهدا، ایثارگران و جانبازان، روستائیان و عشایر، جوانان، اصناف مختلف، فرهنگیان، دانشجویان و با تبریک صمیمانه به برگزیدگان مردم شریف شهرستان آبادان، رامهرمز و رامشیر در مجلس شورای اسلامی و آرزوی موفقیت برای یکایک این عزیزان در مسیر خدمتگزاری بی‌وقفه‌ و خالصانه به این مردم سربلند و از خداوند منان اقتدار، عزت و سربلندی روزافزون نظام مقدس جمهوری اسلامی و سلامتی خدمتگزاران به نظام و شما مردم غیور و همیشه در صحنه را مسالت می‌نمائیم.

سیدمحمدنبی موسوی فرد
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اهواز

علی اکبر حسینی محراب
استاندار خوزستان

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha