پنجشنبه ۳ خرداد ۱۴۰۳ |۱۵ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 23, 2024
دهه کرامت

حوزه/ آیین گرامیداشت شهیدان خلیل تختی‌نژاد و حسن واعظی با حضور خدام حرم مطهر امام رضا(ع) و پرچم سبز رضوی در شهر تخت برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از هرمزگان، مراسم گرامیداشت شهیدان خلیل تختی نژاد و حسن واعظی با حضور خانواده شهدا و خدام حرم رضوی و کاروان زیر سایه خورشید و مردم ولایت مدار در مسجد امیر المومنین (ع) شهر تخت برگزار شد.

محمد تختی‌نژاد پدر شهید خلیل تختی‌نژاد در این مراسم به تفسیر امامت و ولایت در کلام امام رضا (ع) پرداخت و گفت: همه چیز از مسیر امام و حجت خدا می‌گذرد، حتی «لَا إِلَهَ إِلَّا اللَّهُ» گفتن و بندگی خدا نیز بدون داشتن امام و ولی خدا امکان پذیر نیست و ذکر لا اله الا الله بدون قبول امامت همانند نماز بدون وضو است.

وی با اشاره به حضور خدام رضوی حامل پرچم مقدس حضرت رضا(ع) افزود: همه ما، پرچم مطهر ایشان را زیارت کردیم، امید است شفاعت حضرت رضا(ع) هم شامل حال ما شود.

حجت الاسلام نورانی مبلغ آستان قدس رضوی در جمع مردم تخت با تبریک میلاد حضرت معصومه(س) و روز دختر به دختران حاضر در جلسه گفت: هدف حضورمان در شهر تخت، دیدار با مردمان این شهر و زیارت قبور مطهر شهدا به ویژه شهدای مدافع حرم شهید خلیل تختی نژاد است که جان خود را دادند تا ما اکنون امنیت داشته باشیم.

وی با بیان اینکه امنیت از ضروریات است، به ایجاد ناامنی‌ها در ایام اغتشاشات خیابانی سال‌های اخیر اشاره و تصریح کرد: در سال ۱۴۰۱، عده‌ای درصدد خدشه‌دار کردن امنیت کشور برآمدند، در چنین شرایطی بعضاً پدران جرأت نداشتند دختران خود بیرون از منزل بروند، کاسبان کسب و کارهای خود را تعطیل می‌کردند تا آسیب و خسارت نبینند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha