پنجشنبه ۳ خرداد ۱۴۰۳ |۱۵ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 23, 2024
تبریز

حوزه/ نماینده ولی‌فقیه در استان آذربایجان شرقی در حاشیه برگزاری ششمین اجلاسیه کنگره بین‌المللی اندیشه‌های قرآنی امام خامنه ای با رئیس جامعةالمصطفی العالمیة دیدار و گفت‌وگو کرد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از تبریز، حجت الاسلام والمسلمین آل هاشم نماینده ولی‌فقیه در استان آذربایجان شرقی در حاشیه برگزاری ششمین اجلاسیه کنگره بین‌المللی اندیشه‌های قرآنی امام خامنه ای با حجت الاسلام والمسلمین عباسی رئیس جامعةالمصطفی العالمیة دیدار و گفت‌وگو کرد.

حجت الاسلام والمسلمین عباسی در این دیدار ضمن ارائه گزارشی از اهداف و برنامه‌های کنگره بین‌المللی اندیشه‌های قرآنی امام خامنه ای از همیاری و همدلی مجموعه‌های علمی و مراکز اداری استان آذربایجان شرقی در برگزاری هر چه باشکوه‌تر این اجلاس تشکر کرد.

رئیس جامعةالمصطفی در بخش دیگری از سخنان خود ضمن تقدیر از اهتمام وصف‌ناپذیر حجت الاسلام والمسلمین آل هاشم در ایجاد وفاق همگانی مجموعه‌های علمی و اداری استان، تبریز را شهر مهم و تاریخی کشور در نشر معارف ناب الهی توصیف نمود.

حجت الاسلام والمسلمین آل هاشم نیز در این دیدار ضمن تأکید بر اهمیت میزبانی تبریز از ششمین اجلاسیه کنگره بین‌المللی اندیشه‌های قرانی امام خامنه‌ای، اقدامات بین‌المللی جامعه المصطفی در نشر گفتمان ناب اسلامی در حوزه‌های علمی و دانشی را بسیار مهم، ضروری و ارزشمند توصیف کرد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha