پنجشنبه ۳ خرداد ۱۴۰۳ |۱۵ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 23, 2024
همایش کتاب سال بانوان

حوزه/ دبیر اجرایی چهارمین همایش کتاب سال بانوان گفت: پایان خرداد ۱۴۰۳ آخرین مهلت ارسال آثار به چهارمین همایش ملی کتاب سال بانوان است.

نجمه صالحی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه عنوان کرد: ۳۱ خرداد ۱۴۰۳ آخرین مهلت ارسال آثار به چهارمین همایش ملی کتاب سال بانوان است.

دبیر اجرایی چهارمین همایش کتاب سال بانوان اضافه کرد: تاکنون پنج انتشارات سمت، هاجر، معارف، خط مقدم و به نشر، آثار خود را برای دبیرخانه همایش ارسال کردند.

وی با بیان اینکه دبیرخانه همایش ملی کتاب سال بانوان، برای اعلام نتایج نهایی، سه فاز ارزیابی دارد، گفت: با توجه به اینکه تا پایان خرداد ماه آثار دریافت می‌شود و به نسبت سال قبل صد در صد افزایش دریافت آثار داشتیم، لذا ارزیابی‌ها زمان بر است.

وی بیان کرد: بعد از سه مرحله ارزیابی آثار ارسالی، تطبیق نهایی فازها و در نهایت اوایل آذر ماه ۱۴۰۳ اعلام نتایج به برگزیدگان نهایی برای آمادگی شرکت در همایش انجام خواهد گرفت و اعلان عمومی نیز در اختتامیه همایش تا پایان آذر ۱۴۰۳ انجام خواهد شد.

صالحی ادامه داد: در این همایش، آثار منتشر شده بانوان اعم از تألیف، ترجمه و تصحیح در عرصه علوم انسانی- اسلامی، مقالات علمی پژوهشی منتشر شده بانوان در عرصه علوم انسانی –اسلامی و رساله‌های (دفاع شده) سطح۴ و دکتری بانوان در عرصه انسانی- اسلامی پذیرفته می‌شود.

وی افزود: موضوعات در نظر گرفته شده این همایش شامل تفسیر و علوم قرآن، علوم حدیث، منطق، فلسفه و کلام، اخلاق و عرفان، تاریخ، سیره و تراجم، فقه و حقوق، اصول فقه و روش‌شناسی سایر علوم، ادبیات و هنر، علوم تربیتی و روانشناسی، جامعه‌شناسی و علوم اجتماعی، کلیات و مراجع، ادیان و مذاهب، اقتصاد اسلامی، مهدویت، مدیریت و آینده‌پژوهی هستند.

پایان خرداد ۱۴۰۳ آخرین مهلت ارسال آثار به چهارمین همایش ملی کتاب سال بانوان

دبیر اجرایی چهارمین همایش کتاب سال بانوان اظهار کرد: محور ویژه این همایش، آثار منتشر شده (بانوان و آقایان) با موضوع زن و خانواده اعلام شده که این آثار باید در سال های ۱۴۰۰ و ۱۴۰۱ تالیف و یا منتشر شده باشند.

وی اضافه کرد: پژوهشگران جهت ارسال آثار خود می‌توانند از طریق سایت همایش به نشانی http://www.ketabebanovan.ir و یا مراجعه حضوری اقدام و فرم ثبت نام را تکمیل کنند. پس از تکمیل فرم ثبت نام باید یک نسخه از اثر به دبیرخانه همایش ارسال شود. ارائه نسخه زبان اصلی اثر یا فایل PDF، برای کتاب‌های ترجمه شده ضروری است.

صالحی گفت: علاقه‌مندان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تماس ۳۲۱۱۲۱۸۶_۰۲۵ یا ۳۲۱۱۲۱۸۹_۰۲۵، آیدی ایتا به نشانی@Ketabsal۰۰۳ ارتباط بگیرند یا به سایت همایش به نشانی www.ketabebanovan.ir مراجعه کنند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha