پنجشنبه ۳ خرداد ۱۴۰۳ |۱۵ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 23, 2024
تجلیل حرم حضرت عباس (ع) از دختران دانشجوی چادری + تصاویر

حوزه/ حرم حضرت عباس (ع) از ۲۵۰ دانشجوی دختر دارای پوشش چادر تجلیل کرد.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه»، آستان مقدس حضرت عباس (علیه السلام) از تعدادی از دانشجویان دختر که در محوطه دانشگاه با چادر، رفت و آمد می‌کردند تجلیل کرد.

این مراسم به همت کتابخانه بانوان «ام البنین» حرم مطهر در قالب طرح «خیرات حسان» و با شعار "گوهرهای عفاف، گل‌های لطیف" در گروه آموزشی «العمید» برگزار شد.

خانم بشری الکنانی، رئیس بخش مدارس دینی بانوان الکفیل، با تأکید بر اینکه چادر زینبی مانع کار زنان نمی‌شود، بلکه اعتبار و منزلت آنان را افزایش می‌دهد، تصریح کرد: آستان مقدس حضرت عباس (ع) در صدد است تا محیطی آگاهی‌بخش و فرهنگی را به گونه‌ای فراهم کند که برای زن مسلمان، به‌ویژه دانشجوی چادری درک صحیحی به وجود آید.

خانم دلال العکیلی، سردبیر مجله «ریاض الزهراء» نیز اظهار داشت: هدف طرح «خیرات حسان» این است که فرهنگ اسلامی در بین دانشجویان دختر دانشگاه، از طریق ایجاد محیطی آگاهی‌بخش ارتقا پیدا کند تا زن مسلمان به درک صحیحی رسیده و الگویی مهدوی برای جامعه قرار گیرد.

وی افزود: این پروژه که با همکاری بخش‌های زنان در حرم مطهر ایجاد شد، دارای مجموعه‌ای از فعالیت‌ها است که در آن ۲۵۰ دانشجوی دختر از دانشکده‌های مختلف دانشگاه مشارکت داشتند.

خانم زهراء طالب، یکی از دانشجویان دانشکده فنی نیز تشکر و قدردانی خود را از حرم مطهر حضرت عباس (ع) به دلیل نقش آن در حمایت از پروژه‌هایی که در خدمت زنان مسلمان است، ابراز کرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha