پنجشنبه ۳ خرداد ۱۴۰۳ |۱۵ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 23, 2024
دیداردبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی با رئیس و اعضای شورای سیاست‌گذاری و نظارت بر تولید علوم انسانی اسلامی

حوزه/ حجت‌الاسلام والمسلمین عبدالحسین خسروپناه دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی با رئیس و اعضای شورای سیاست‌گذاری و نظارت بر تولید علوم انسانی اسلامی در موسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی(ره) گفتگو و تبادل نظر کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه، حجت الاسلام والمسلمین علی مصباح در ابتدای این دیدار، گزارشی از فعالیت‌های موسسه امام خمینی(ره) در حوزه تولید علوم انسانی اسلامی و نیز فعالیت های شورا ارائه کرد.

حجت‌الاسلام والمسلمین خسروپناه نیز در این دیدار ضمن تقدیر از تلاش های موسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی(ره) در عرصه تولید علوم انسانی اسلامی بر ضرورت گفتمان سازی، کارآمدسازی و شکل‌دهی فناوری تولید علوم انسانی اسلامی تاکید کرد.

وی ضمن اشاره به فعالیت‌های ناظر به تولید علوم انسانی اسلامی در کشورهای دیگر، بیان داشت: اگرچه پیشینه ورود به این عرصه توسط برخی کشورهای دیگر زودتر بوده اما سرعت تولید علم در ایران بیشتر بوده است ولی در عرصه کاربردی سازی و تولید فناوری علوم انسانی اسلامی بسیار کند عمل کرده ایم.

دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی در پایان سخنان خود یکی از راه های گفتمان‌سازی و جریان‌سازی تولید علوم انسانی را شکل‌دهی جلسات و نشست‌های علمی و گفت‌وگو محور میان اساتید موسسه امام خمینی(ره) و فعالان تولیدکننده علوم انسانی اسلامی با اساتید دانشگاه‌ها دانست.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha