جمعه ۴ خرداد ۱۴۰۳ |۱۶ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 24, 2024
اعضای هیات مدیره انجمن دانش آموختگان مدرسه فقهی امام محمد باقر(ع)

مدیر حوزه های علمیه گفت: مدرسه فقهی امام محمد باقر علیه السلام با همین هویت حوزوی یک کار منضبط و منطبق بر اصول حوزوی دارد و تحت زعامت مرجعیت، فارغ التحصیلان و تجربیات بالایی دارد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه، آیت الله اعرافی مدیر حوزه های علمیه امروز در دیدار حجت الاسلام والمسلمین شبیری فرزند آیت الله العظمی شبیری زنجانی و اعضای هیئت مدیره انجمن دانش آموختگان مدرسه فقهی امام محمد باقر(ع) که در دفتر مدیر حوزه های علمیه در قم برگزار شد با تمجید از فعالیت ها و اقدامات علمی مدرسه فقهی امام محمد باقر علیه السلام، اظهار کرد: این مدرسه از امتیازات بالایی برخوردار است و حقیقتاً یک مشعل برای نور افشانی می باشد که برکات زیادی داشته است.

ببینید:

تصاویر دیدار اعضای هیئت مدیره انجمن دانش آموختگان مدرسه فقهی امام محمد باقر(ع) با آیت الله اعرافی

مدیر حوزه های علمیه کشور افزود: مدرسه فقهی امام محمد باقر علیه السلام با همین هویت حوزوی یک کار منضبط و منطبق بر اصول حوزوی دارد و تحت زعامت مرجعیت، فارغ التحصیلان و تجربیات بالایی دارد.

عضو مجلس خبرگان رهبری خاطرنشان کرد: گرایش فقه در سطح سه و چهار در نهایت یک کارشناس تحویل می دهد اما تخصص در فقه آن است که فرد، مجتهد مطلق باشد اما در چیزی متمرکز باشد این خوب و به درد بخور است همانند شهید صدر که در اقتصاد کار کرده بود.

مدیر حوزه های علمیه در پایان توجه به نخبگان و استعدادهای برتر را مهم دانست و اظهار کرد: نخبگان تقسیم می شود به نخبگان حقیقی و حقوقی، گاهی یک مجموعه نخبگانی است و تولیدات و آثار بسیار خوبی دارد که باید به آن توجه ویژه شود.

در ابتدای این دیدار حجت الاسلام والمسلمین شبیری زنجانی در سخنانی گزارشی از اقدامات علمی و فعالیت های مدرسه فقهی امام محمد باقر(ع) ارائه داد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha