جمعه ۴ خرداد ۱۴۰۳ |۱۶ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 24, 2024
پلیس

حوزه/ سردار بختیاری گفت: استکبار جهانی توانایی مقابله با قدرت نظامی ایران اسلامی را ندارد؛ لذا از طریق فرهنگی و جنگ نرم وارد عمل شده است.

به گزارش خبرگزاری حوزه از خرم آباد، سردار بختیاری رئیس مرکز مطالعات راهبردی فراجا امروز در جلسه قرارگاه طرح نور عفاف و حجاب در خرم آباد با تبریک هفته کرامت و گرامیداشت میلاد با سعادت امام رضا (ع) و حضرت معصومه (س) و قدردانی از زحمات سردار یحیی الهی و همه همکاران تلاشگر مجموعه انتظامی استان، اظهار داشت: توفیق الهی بود که ما در خدمت شما عزیزان و به نیابت از فرمانده کل انتظامی کشور در خدمت همکاران باشیم.

وی با اشاره فرمایشات مقام معظم رهبری که فرمودند: جهان در حال تغییر نظم نوین جهانی است و ما هم می بایست خود را با آن وقف بدهیم، افزود: الحمدالله در استان لرستان در خصوص عفاف و حجاب مشکلی خاصی نداریم.

رئیس مرکز مطالعات راهبردی فراجا با اشاره به اینکه دشمنان از زمان پیروزی انقلاب اسلامی با ترفندهای مختلف در حال مبارزه با جمهوری اسلامی هستند، گفت: با توجه به اینکه تا حالا موفق به پیاده سازی نقش‌های شوم خود نشده اند، از ترفند های دیگر مثل حجاب و عفاف وارد عمل شده اند اما به لطف الهی در این زمینه نیز شکست خواهند خورد.

سردار بختیاری با بیان اینکه استکبار جهانی بخصوص آمریکا و اسرائیل با دسیسه و ترفند های مختلف بویژه فرهنگی وارد عمل شده اند و نقشه ضربه زدن به نظام جمهوری اسلامی را دارند ، تصریح کرد: استکبار جهانی می داند که نمی تواند از طریق نظامی با ایران اسلامی مقابله کند و متوجه توانایی و قدرت نظامی ایران شده است.

این مقام ارشد انتظامی با اشاره به اینکه در حال حاضر ما درگیر یک جنگ نرم و فرهنگی مثل عفاف و حجاب هستیم، خاطر نشان کرد: خدا را شاکریم که پلیس با همکاری دستگاه های مربوطه در این مقوله موفق عمل کرده است و در جهت رهنمودهای مقام معظم رهبری و فرماندهی کل قوا (مدظله العالی) و فرمانده فراجا از هیچ کوششی دریغ نخواهد کرد.

سردار بختیاری با اشاره به اینکه در مرکز راهبردی فراجا تدابیر لازم در موارد مختلف اندیشیده شده است، افزود: یکی از اولویت های مهم پلیس حفظ ارزش های دینی و اسلامی و مقابله با بدحجابی است و فراجا در این خصوص حتی با فدا نمودن جان خود از وظیفه ذاتی خود عقب نشینی نخواهد کرد و همه چیز خود را نثار امنیت و آرامش مردم خواهد کرد.

وی در پایان با اشاره به اینکه پلیس در زمینه های مختلف بخصوص سرقت به عنف، سرقت های مسلحانه مواد مخدر، جرائم خشن و غیره بسیار خوب عمل نموده است، گفت: فراجا در زمینه طرح نور هم بسیار موفق بوده است و در این مقوله بصورت شبانه روز و بدون خستگی از هیچ تلاش و کوششی دریغ نخواهد کرد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha