شنبه ۱۲ خرداد ۱۴۰۳ |۲۴ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | Jun 1, 2024
دیدار

حوزه/ به مناسبت دهه کرامت رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح استان سمنان به همراه تعدادی از قضات و کارمندان، با نماینده ولی فقیه در استان دیدار و گفتگو کردند.

به گزارش خبرگزاری حوزه از سمنان، رحیم یونسی زرینی، رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح استان سمنان، در دیدار با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه سمنان، ضمن تبریک دهه کرامت، گزارشی اجمالی از فعالیت‌های سازمان ارائه و اظهار داشت: صیانت از نیروهای مسلح از ماموریت‌های اصلی سازمان قضایی می‌باشد و با برنامه‌ریزی هدفمند در حوزه آموزش و پیشگیری، به لطف خدا قدم‌های مثبت و رو به رشدی برداشته شده است.

تریبون نماز جمعه و امامان جماعت مساجد به کمک «طرح نور» بیایند

علی اسماعیل پور، دادستان نظامی استان نیز در این نشست اظهار داشت: کارکنان نیروهای مسلح قشری زحمتکش و جان بر کف هستند و فداکاری آنان در دوره‌های مختلف این نظام به مردم ثابت شده است.

وی افزود: طرح نور که توسط کارکنان نیروی انتظامی دنبال می‌شود طرح مبارکی است، اما لازم است که تمام نهادها خصوصا مردم شریف به کمک نیروی انتظامی بیایند و تریبون نماز جمعه و امامان جماعت مساجد، یکی از روش های روشنگری و کمک به عزیزان ناجا بوده و ارشادات نماینده ولی فقیه در استان نیز در این راستا کارگشا خواهد بود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha