شنبه ۱۲ خرداد ۱۴۰۳ |۲۴ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | Jun 1, 2024
کد خبر: 1157494
۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۱:۴۵
استاندار قم

حوزه/نماینده عالی دولت در استان قم تصریح کرد: استان قم به جهت سرآنه مساحت آموزشی نیازمند ۳۰۰ هزار متر مربع فضا است و هم اکنون ۱۷۵۰ کلاس درسی کم دارد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه، سیدمحمد آقامیری، استاندار قم طی سخنانی در بیست و ششمین جشنواره خیرین مدرسه ساز استان با یادآوری اهمیت موضوع مدرسه سازی اظهار کرد: یکی از معضلات امروز استان کمبود سرانه فضای آموزشی است که امیدواریم به همت همه دست اندرکاران و دستان پرتوان خیرین عزیز مرتفع شود.

وی با تصریح بر این که خادم خیرین مدرسه ساز و همه خیرین استان است تاکید کرد: رهبر معظم انقلاب حل مشکلات کشور را به دست جوانان و با کار جهادی می دانند.

رئیس شورای اداری استان با اشاره به این که خیرین و از جمله خیرین مدرسه ساز زندگی خود را وقف مردم کرده اند ادامه داد: ممکن است برخی نتوانند مدرسه بسازند، اما توانایی تسهیل مسیر دیگران در این زمینه را داشته باشند.

استاندار قم دانش آموزان را آینده سازان ایران اسلامی خواند و گفت: دانش آموزان هستند که می توانند ما را در آینده به خوداتکایی برسانند.

آقامیری همچنین خود را خادم همه خیرین و از جمله خیرین مدرسه ساز خواند و خاطر نشان کرد: طبق فرموده مقام معظم رهبری، به دست جوانان و با کار جهادی می توان همه مشکلات کشور را حل کرد.

بیست و ششمین جشنواره خیرین مدرسه ساز استان قم با شعار «خیرین مدرسه ساز، پیشران ایران قوی» با حضور خیران و مسئولان ملی و استانی و به همت مجمع خیرین مدرسه ساز استان، اداره کل آموزش و پرورش استان و اداره کل نوسازی مدارس استان قم در اردوگاه دانش آموزی شهدای ۱۵ خرداد دیار کریمه اهل بیت (س) برگزار شد.

انتهای پیام ۳۱۳/۱۷

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha