یکشنبه ۱۳ خرداد ۱۴۰۳ |۲۵ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | Jun 2, 2024
سوسن حسن عبدالله الفضلی، فعال قرآنی یمن و مدیر مؤسسه قرآنی «النون» صنعا

حوزه/ فعال قرآنی یمن ومدیر مؤسسه قرآنی «النون» صنعا از انتشار پوستر میلاد حضرت فاطمه معصومه(س) و روز دختر در دهه کرامت خبر داد.

دکتر سوسن حسن عبدالله الفضلی، فعال قرآنی یمن و مدیر مؤسسه قرآنی «النون» صنعا در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه با اعلام این خبر اظهار کرد: مؤسسه قرآنی «ن» در یمن به مناسبت گرامیداشت ولادت حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها پوستری را به مناسبت «روز دختر» منتشر کرد تا جامعه را با این شخصیت بزرگ پیوند دهد.

استاد حوزه و دانشگاه در یمن افزود: دشمنان دین اسلام، چه در گذشته و چه در حال حاضر، مشتاق بوده‌اند که با وارد کردن فرهنگ‌های غربی به جوامع اسلامی، هویت دین را از بین ببرند، زیرا این دشمنان خستگی ناپذیر هستند و از هیچ کوششی در تضعیف پایه های دین مبین اسلام دریغ نمی کنند لذا ما باید بی وقفه تلاش کنیم تا دین را زنده نگه داشته و عاری از هر گونه شبهه و دسیسه دشمنان کنیم.

وی ادامه داد: تمام عالمان، اساتید، محققان و خادمین به اسلام و تشیع باید تمام تلاش خود را به کار بگیرند تا اسلام عزیز زنده و پویا بماند و نسل جوان و نوجوان اسلام دچار تضعیف عقاید نشده و در صراط مستقیم حرکت داشته باشند مانند خانم حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها که برای حفظ دین و حمایت از ولایت از مدینه به سمت مرو حرکت کرد.

سوسن حسن عبدالله الفضلی بیان کرد: در همین راستا، بنیاد قرآنی «ن» در «صنعا» پایتخت یمن، با انتشار پوستر «روز دختر» و انتشار آن در شبکه‌های اجتماعی، با هدف ارتباط دخترانمان با این بانوی بزرگ الگویی منحصر به فرد از دانش، عبادت و رهبری علیرغم سن کم ایشان، شورای قرآنی بنیاد «ن» مشتاقانه این پوستر را برای گسترش فرهنگ ایمان در جامعه یمن تهیه تو منتشر کرد.

وی تصریح کرد: امروز در برابر فرهنگ های غربی که به جوامع اسلامی برای ویران کردن اندیشه و افکار ملت های مسلمان هجوم آورده‌اند باید ۲۴ساعته ایستاد و مقابله کرد چرا که آنان ابتدا اندیشه و فکر را تضعیف می کنند و سپس آنان را کنترل کرده و ثروتهایشان را به یغما می برند.

۳۱۳/۱۷

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha