شنبه ۱۲ خرداد ۱۴۰۳ |۲۴ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | Jun 1, 2024
امام جمعه لاهرود

حوزه/ امام جمعه لاهرود ضمن قدردانی از نیروی انتظامی گفت: بزرگترین حامی طرح نور مردم هستند و ما از این طرح حمایت می کنیم چرا که فواید اجرای آن برای آحاد جامعه و نسل آینده ما است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از اردبیل، حجت الاسلام و المسلمین صفری امام جمعه لاهرود در خطبه های نماز جمعه این هفته با اشاره به عملیات غرورآفرین وعده صادق، گفت: این عملیات ابهت و هیمنه پوشالی اسرائیل را درهم شکست و بر همگان آشکار کرد که افول این رژیم غاصب نزدیک است.

امام جمعه لاهرود در ادامه از نیروی انتظامی به خاطر اجرای طرح نور قدردانی کرد و گفت: بزرگترین حامی طرح نور مردم هستند و ما از این طرح حمایت می کنیم چرا که فواید اجرای آن برای آحاد جامعه و نسل آینده ما است.

امام جمعه لاهرود با گرامیداشت هفته جمعیت، اظهار کرد: دشمن قصد دارد نسل شیعه را منقرض کند و برای کاهش جمعیت شیعه برنامه ریزی می کند. در حالی که در کشورهای غربی مانند آمریکا، اسرائیل و فرانسه، مادرانی که دارای بیشترین فرزند هستند، به عنوان قهرمان معرفی می شوند.

وی تصریح کرد: مسئله جمعیت یک مسئله بسیار حیاتی و مهم برای کشور ما است و متاسفانه زنگ خطر کاهش و پیری جمعیت به صدا درآمده است و این هشدار امروز جامعه ما را تهدید می کند.

خطیب نماز جمعه لاهرود در ادامه با گرامیداشت حماسه سوم خرداد، گفت: سالروز فتح خرمشهر در عملیات بیت المقدس نقطه عطفی در جنگ تحمیلی و افتخاری بزرگ بود که در نتیجه ایمان و توکل بر خدا، اتحاد و وحدت و اطاعت از رهبری به دست آمد.

حجت الاسلام و المسلمین صفری افزود: رمز موفقیت یک کشور، مقاومت و ایستادگی است و دشمنان اسلام بدانند امروزه هم به فضل الهی هیچ قدرتی یارای مقابله با نظام اسلامی را نداشته و نخواهد داشت.

وی در پایان با اشاره به برگزاری دومین همایش علمداران مقاومت بمناسبت گرامیداشت سالروز آزادسازی خرمشهر در جوار بارگاه ملکوتی امامزاده حضرت سید ابراهیم خراسانی (ع) شهر لاهرود، اهالی شریف خطه شهید پرور منطقه را به حضور گسترده در این مراسم فراخواند.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha