شنبه ۱۲ خرداد ۱۴۰۳ |۲۴ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | Jun 1, 2024
ماموستا رستمی

حوزه/ امام جمعه شهرستان سنندج گفت: امروز وجدان بشریت به عینه شاهد قتل عام وحشیانه مردم مسلمان و بی‌گناه غزه توسط صهیونیست‌ها می‌باشد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از کردستان، ماموستا فایق رستمی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه شهرستان سنندج اظهار داشت: روز گذشته شاهد برگزاری مراسم گرامی‌داشت ملاعبدالله باشماق در شهرستان دهگلان بودیم که این نشان می‌دهد مردمان این خطه همواره اهل فرهنگ، هنر و دین هستند.

امام جمعه شهرستان سنندج ضمن محکوم کردن جنایات صهیونیست‌ها علیه مردم غزه، عنوان کرد: بعد از گذشت ۷ ماه از تجاوز رژیم صهیونیستی به غزه و فلسطین، شاهدیم که نزدیک به ۳۶ هزار نفر از مردم غزه و فلسطین به شهادت رسیده‌اند که ۷۰ درصد از این شهدا را زنان و کودکان تشکیل می‌دهند.

نماینده مردم کردستان در مجلس خبرگان رهبری، ادامه داد: رسول اکرم(ص) فرمایش می‌کنند که هر کس فریاد مظلومی را بشنود و به داد او نرسد باید در مسلمانی او شک کرد، بنابراین امروز باید مسلمانان به یاری ملت مظلوم فلسطین بشتابند.

ماموستا رستمی با اشاره به خیزش جهانی در حمایت از مردم غزه، اظهار کرد: امروز وجدان بشریت به عینه شاهد قتل عام وحشیانه مردم مسلمان و بی‌گناه غزه توسط صهیونیست‌ها می‌باشد، بنابراین می‌بینیم که در کشورهای غربی و اروپایی و آمریکایی دانشجویان با اعتراضات و تظاهرات خویش رژیم منحوس و جعلی اسرائیل را محکوم می‌کنند.

وی خاطرنشان کرد: بی‌گمان اگر امروز جلوی این ظلم و ستم صهیونیست‌ها علیه مردم غزه گرفته نشود، این ظلم‌ها به دیگر نقاط جهان اسلام سرایت خواهد کرد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha