شنبه ۱۲ خرداد ۱۴۰۳ |۲۴ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | Jun 1, 2024
تصاویر / دیدار امام جمعه و جمعی از روحانیون فامنینی با نماینده ولی فقیه در استان همدان

حوزه / امام جمعه فامنین با تأکید بر اینکه دشمن می‌خواهد پیروزی را در جنگ اراده‌ها به نفع خودش رقم بزند، گفت: این روزها دشمن، ادراک و شناخت جوانان را مورد هدف قرار داده و لذا داشتن بصیرت و به روز بودن از ضرورت‌هاست.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از همدان، حجت‌الاسلام‌ علی غفاری امام جمعه فامنین در خطبه‌های نماز جمعه، با تبریک میلاد امام رضا(ع) اظهار داشت: زیارت امام رضا(ع) در این ماه بسیار سفارش شده، تا جایی که ایشان فرمودند: هرکس به زیارت من بیاید سه جا او را یاری می‌کنم، اول زمانی که نامه اعمال آنها را در روز قیامت به دست راست و چپ آنها می‌دهند، دوم کنار پل صراط و در هنگام عبور از آن و سوم در محل و کنار میزان.

وی با بیان اینکه بشریت این روزها انواع و اقسام جنگ‌ها را مشاهده‌ می‌کند، گفت: دلسوزان انقلاب به این فرمایش رهبر معظم انقلاب که فرمودند، خرمشهرها در پیش است باید توجه ویژه‌ای داشته باشند.

امام جمعه فامنین با تأکید بر اینکه دشمن می‌خواهد پیروزی را در جنگ اراده‌ها به نفع خودش رقم بزند، ابراز کرد: این روزها دشمن، ادراک و شناخت جوانان را مورد هدف قرار داده و لذا داشتن بصیرت و به روز بودن از ضرورت‌هاست.

حجت‌الاسلام‌ غفاری با اشاره به نقشه دشمن در جنگ اراده‌ها، اظهار کرد: دشمن با اعتماد زدایی، برجسته‌سازی مشکلات کوچک، نا امیدسازی مردم، ناکارآمد نشان دادن حاکمیت و زیر سوال بردن نظام، به دنبال موفقیت در این میدان است.

وی تصریح کرد: جوانان باید مراقب باشند که دشمن با ایدئولوژی خود، اندیشه آنها را تغییر ندهد.

امام جمعه فامنین، با تأکید بر اینکه بنا به فرموده رهبر معظم انقلاب، راه مقابله با جنگ شناختی استمرار راه شهدا و عمل به آنها می‌باشد، یادآور شد: جوانان باید در مسیر شهدا قدم بردارند.

وی با بیان اینکه راه شهدا، مجاهدت، ایستادگی و مقاومت در مقابل دشمنان بود، گفت: زندگینامه شهدا، اندیشه ساز و خون شهدا، جریان ساز است، پس با شهدا انس بگیریم و با آنها ارتباط داشته باشیم چرا که آنها پیش خدای متعال زنده‌ هستند و روزی می‌خورند.

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha