یکشنبه ۱۳ خرداد ۱۴۰۳ |۲۵ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | Jun 2, 2024
وعده صادق

حوزه/ نشست بصیرت افزای تبیین با عنوان «وعده صادق» در مدرسه علمیه خواهران خدیجه کبری(س) اصفهان برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری حوزه، نشست بصیرت افزایی با موضوع تبیین "وعده صادق" با حضور آقای مهدی صفاری، کارشناس مسائل سیاسی، در جمع طلاب مدرسه علمیه خواهران خدیجه کبری برگزار شد.

صفاری در این کارگاه با اشاره به آیات قرآن کریم، به بررسی نقش یهود در تاریخ اسلام و دشمنی آنها با اهل بیت(ع) پرداخت و گفت: یهود سه بار برای قتل ائمه معصومین(ع) طغیان کرده است.

وی گفت: امام خمینی(ره) از همان ابتدا صهیونیسم را مانع بزرگ تحقق تمدن اسلامی می‌دانست و حتی آمریکا را نیز حامی و دست نشانده صهیونیسم معرفی می‌کردند.

کارشناس سیاسی همچنین "وعده صادق" را به معنای تحقق وعده الهی دانست و افزود: شناخت دشمنان و مقابله با آنها از جمله وظایف مسلمانان است.

حجت الاسلام صفاری در بخش دیگری از سخنان خود به اتفاقات مهمی که در فاصله شهادت سردار زاهدی تا عملیات "وعده صادق" رخ داده بود، اشاره کرد و گفت: این اتفاقات که رسانه‌ای نشده بود، نشان دهنده قدرت و اقتدار جمهوری اسلامی ایران در منطقه است.

ایشان با بیان اینکه در حال حاضر جمهوری اسلامی ایران در هر دو عرصه میدان و دیپلماسی قوی است، اظهار داشت: تقابل جبهه مقاومت با دشمنان اسلام، تقابل حق و باطل و تقابل شیعه و صهیونیسم است و بحث ایرانی و سپاه در این میان مطرح نیست.

کارشناس مسائل سیاسی در پایان سخنان خود به شبهات و سوالات طلاب در خصوص "وعده صادق" پاسخ داد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha