دوشنبه ۲۸ خرداد ۱۴۰۳ |۱۰ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 17, 2024
تصاویر/حضور طلاب و کادر مدرسه علمیه الهیه ساوه در مراسم جشن معصومیت آفتاب

حوزه/ کارشناس رادیو معارف بیان کرد: به راستی حضرت معصومه(س)، فاطمه ثانی و تجلی دوباره ام الائمه و آینه دار وجود حضرت صدیقه طاهره و جلوه‌گاه جمال و اوصاف برجسته مادر گرامیش فاطمه زهرا (س) بوده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از اراک، به مناسبت گرامیداشت ایام مبارک دهه کرامت، جشن بزرگ معصومیت آفتاب در مصلی امام علی علیه السلام شهرستان ساوه با حضور خانم تختی کارشناس مذهبی رادیو معارف برگزار شد.

خانم تختی گفت: حضرت معصومه(س) از جایگاه ویژه ای برخوردار است طوری که ایشان را کریمه اهل بیت معرفی نموده اند.

وی در ادامه تصریح کرد : امام موسی بن جعفر(ع) غیر از فاطمه معصومه(س)، دختران دیگری نیز داشت. در میان همه آنان، تنها اوست که دارای امتیازات والایی بوده است. زیرا او همچون جده اش حضرت زهرا(س) در علم و عمل و شرافت و قداست و کمالات، گوی سبقت را از دیگران ربود.

این کارشناس مذهبی خاطرنشان کرد: به راستی حضرت معصومه(س)، فاطمه ثانی و تجلی دوباره ام الائمه و آینه دار وجود حضرت صدیقه طاهره(س) و جلوه‌گاه جمال و اوصاف برجسته مادر گرامیش فاطمه زهرا(س) بوده است. به ویژه آن که هر دو با رنج زیستند، هر دو چون گل محمدی عمری کوتاه داشتند و هر دو فاطمه بودند.

این برنامه با مولودی خانی آقای اخوان و تقدیر و تشکر از طلاب و دانش آموزان نخبه و اهدای جوایزی به ایشان با حضور امام جمعه شهرستان ساوه پایان یافت.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha