یکشنبه ۱۳ خرداد ۱۴۰۳ |۲۵ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | Jun 2, 2024
حجت الاسلام و المسلمین شریعتمداری

در جلسه انتخاب هیئت رئیسه شورای هماهنگی گروه های تبلیغی استان قم، حج اسلام سیدرضا قلمکاریان به عنوان رئیس و محمدباقر علیزاده به عنوان دبیر حائز اکثریت آرا شدند.

به گزارش خبرگزاری حوزه، حجت الاسلام سیدحامد شریعتمداری مدیرکل تبلیغ عمومی معاونت فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی در جلسه انتخاب هیئت رئیسه شورای هماهنگی گروه های تبلیغی استان قم بیان کرد: با توجه به بیانات رهبر معظم انقلاب در خصوص اولویت های تبلیغ درحوزه، شوراهای هماهنگی گروه های تبلیغی استان ها در صورت تداوم و استمرار، نقش بسزایی در تشکیل کانون های عظیم حوزوی در عرصه تبلیغ خواهند داشت.

مدیرکل تبلیغ عمومی معاونت فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی به جایگاه ویژه قم در کشور از نظر فرهنگی، نسبت به جدیت در حمایت گروه های تبلیغی در شهر استان قم اشاره کرد و افزود: بیشترین اعزام مبلغ در مناسبت اخیر به این استان تعلق گرفته است، قم به دلیل تنوع قالب و محیط های تبلیغی نزدیک به ۵۰ گروه های تبلیغی در آن فعالیت دارند.

وی در ادامه با اشاره به اهداف قرارگاه ۱۹دی در استان قم افزود: قرارگاه ۱۹ دی با امکانات و ظرفیت های بسیاری که دارد می تواند بستر و زمینه را برای فعایت های تبلیغی و بیان دستاوردهای انقلاب اسلامی را در جامعه برای مبلغان آماده کرده و این امر تلاش مدیران گروه های تبلیغی این استان را طلب می نماید.

شریعتمداری تصریح کرد: با توجه به بیانات رهبر معظم انقلاب در خصوص اولویت های تبلیغ درحوزه، شوراهای هماهنگی گروه های تبلیغی استان ها در صورت تداوم و استمرار، نقش بسزایی در تشکیل کانون های عظیم حوزوی در عرصه تبلیغ خواهند داشت.

گفتنی است در این جلسه انتخاب هیئت رئیسه شورای هماهنگی گروه های تبلیغی استان قم با سخنرانی نامزدهای انتخاباتی انجام پذیرفت و در نهایت حجت الاسلام سیدرضا قلمکاریان به عنوان رئیس و حجت الاسلام محمدباقر علیزاده به عنوان دبیر حائز اکثریت آرا شدند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha