یکشنبه ۱۳ خرداد ۱۴۰۳ |۲۵ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | Jun 2, 2024
حجت الاسلام و المسملین سیدضیاءالدین آقاجانپور

حوزه/ حجت الاسلام و المسلمین آقاجانپور راهکار مقابله با امپراطوری رسانه ای دشمنان را بصیرت افزایی دانست و گفت: ما نهضت بزرگ بصیرت افزایی را در وزارت دفاع راه اندازی کردیم و امروز کارکنان و خانواده‌ های نیروهای مسلح ما از بهترین و با بصیرت ترین افراد جامعه می باشند.

به گزارش خبرگزاری حوزه از همدان، حجت الاسلام والمسلمین سید ضیاء الدین آقاجانپور، در همایش بصیرتی معاونین و رؤسای ادارات عقیدتی سیاسی وزارت دفاع، در تالار قرآن همدان، با اشاره به نقش نیروهای مسلح در تامین امنیت و حفظ استقلال کشور گفت: هویت ملی و ارزش‌های ما با جانفشانی نیروهای مسلح حفظ شده است.

وی با اشاره به عملیات وعده صادق گفت: عملیات وعده صادق همان طوری که ولی امر مسلمین و فرمانده معظم کل قوا فرمودند ظهور و بروز اراده ی ملت ایران در نظام بین الملل، و مایه ی مباهات و افتخار برای ملت ایران، امت اسلامی و مستضعفان جهان است.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع افزود: امروز نیروهای مسلح ایران در اوج اقتدار است و دشمنان ملت ایران نمی‌توانند و جرات نمی کنند به ایران اسلامی تعدی و تجاوز نمایند چون با واکنش شدید نیروهای مسلح ایران مواجه خواهند شد و این به تمام دنیا ثابت شده است.

حجت الاسلام والمسلمین آقاجانپور راه کار مقابله با امپراطوری رسانه ای دشمنان را  بصیرت افزایی دانست و گفت ما نهضت بزرگ بصیرت افزایی را در وزارت دفاع راه اندازی کردیم و امروز کارکنان و خانواده‌ های نیروهای مسلح ما از بهترین و با بصیرت ترین افراد جامعه می باشند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha