یکشنبه ۱۳ خرداد ۱۴۰۳ |۲۵ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | Jun 2, 2024
خیاط

حوزه/ مدیر حوزه علمیه خراسان، ضمن ابراز همدردی با خانواده‌های حادثه دیده در اثر سیل، از حضور و امداد طلاب و مؤمنان جهادگر تشکر کرد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از مشهد، حجت الاسلام و المسلمین علی خیاط در پیامی ضمن ابراز همدردی با خانواده‌های حادثه دیده در اثر سیل، از حضور و امداد طلاب و مومنان جهادگر تشکر کرد. متن پیام مدیر حوزه علمیه خراسان به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

قـالَ النّبِیّ صَلَّی اللهُ عَلَیهِ وَ آلِه: انَّما الْمؤمنون فی تَراحُمهم و تَعاطُفِهم بِمنزلةِ الْجَسد الْواحِدِ اذا اشَتَکی مِنْهُ عُضوٌ واحدٌ تداعی لهُ سائِرُ الْجسد بِالْحُمّی والسَّهَر.

طلاب عزیز در گروه‌های جهادی، جوانان بسیجی و آحاد نیروهای دغدغه‌مند انقلابی؛

حادثه سیل مشهد مقدّس و شهرهای اطراف که بروز خسارت‌های جانی و مالی را در پی داشت، باعث تأثر و اندوه فراوان گشت؛ لکن حضور حماسی، به‌هنگام و ایثارگرانه شما عزیزان در دل حادثه و خدمات بی‌شائبه و ارزشمند شما، نه تنها التیامی بر رنج‌ شهروندان آسیب‌دیده بود، بلکه جلوه‌ای از انسانیت، شرف و مردانگی طلّاب، روحانیون و سایر اقشار جهادی و انقلابی را به تصویر کشید.

اینجانب ضمن عرض تسلیت به مصیبت‌دیدگان و ابراز همدردی با آسیب‌دیدگان این حادثه، از یکایک شما مؤمنان جهادگر تشکّر و قدردانی کرده و در آستانه سالروز ولادت حضرت علی بن موسی الرضا علیهما السلام، از خداوند متعال تندرستی و عاقبت‌بخیری شما عزیزان را در زیر سایه‌ی آن امام رئوف مسئلت دارم.

شکّر الله مساعیکم

علی خیاط

۱۴۰۳/۰۲/۲۹

انتهای پیام/۳۱۳/۲٥

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha