یکشنبه ۱۳ خرداد ۱۴۰۳ |۲۵ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | Jun 2, 2024
سید عمار حکیم

حوزه/ سید عمار حکیم، رهبر جریان حکمت ملی عراق با انتشار پیامی درگذشت حجت الاسلام والمسلمین سید ابراهیم رئیسی، رئیس جمهور کشورمان و همراهان وی را به ملت و دولت ایران تسلیت گفت.

به گزارش خبرگزاری حوزه از تهران، حجت الاسلام سید عمار حکیم، رهبر جریان حکمت ملی عراق با انتشار پیامی درگذشت حجت الاسلام والمسلمین سید ابراهیم رئیسی، رئیس جمهور کشورمان و همراهان وی را به ملت و دولت ایران تسلیت گفت.

در پیام عمار حکیم آمده است: با کمال تاسف خبر شهادت شخصیت اسلامی مبارز جناب آقای آیت الله رئیسی، رئیس جمهوری اسلامی ایران و تعدادی از همراهان ایشان از جمله حسین امیرعبداللهیان، وزیر امور خارجه و امام جمعه تبریز و استاندار آذربایجان شرقی در اثر سقوط بالگرد در شمال غربی این کشور را دریافت کردیم.

با یادآوری نقش بارز این فقید در زندگی انقلابی، سیاسی و فرهنگی ایران و منطقه و جهان، تسلیت خالصانه خود را به امام خامنه‌ای اعلام کرده و در غم ملت و دولت شریف ایران شریک هستیم.

همچنین به خانواده آن مرحوم و بستگان وی تسلیت گفته از خداوند متعال می‌خواهیم وی و همراهانش را در رحمت واسعه خود جای داده و در بهشت برین سکنی دهد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha