یکشنبه ۱۳ خرداد ۱۴۰۳ |۲۵ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | Jun 2, 2024
کد خبر: 1158230
۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۰۹:۵۵
رئیسی

حوزه/ از شبرغان مرکز ولایت جوزجان افغانستان برای عزیزان ایرانی دعا می کنم؛ به امید خدا اقتدار این کشور شیعه همیشه ماندگار است و قوی تر از هر زمان دیگری است و شهادت دولتمردان ایران از اقتدار این حکومت کم نخواهد کرد.

خبرگزاری حوزه | بعد از ۳۷ سال به وطن و سرزمین مادری افغانستان بازگشتم، سایر عزیزانم در بلاد غرب هستند در کشورهایی که می گویند کیفیت زندگی بسیار بالاست.

خلاصه و مطلوب می نویسم:

از همان روزهای آغاز سفر تبلیغی در شهرهای مختلف کشورم تا به این شهری که امروز در آن اقامت دارم، در ادارات و خیابان ها لحظه ای نبوده است از مدیریت شهری، روستایی و کشورداری در ایران یاد نکرده باشم.

کشور و شهری که امروز در آن برای تبلیغ زندگی می کنیم فوق العاده زیباست؛ خیابان های بزرگ و خانه های بالای ۵۰۰ متر اما... کوتاه بگویم زیارت وداع من و همسرم در حرم امام رضا (ع) حضور در همان نیمه شب اجتماع مردم در رواق امام خمینی (ره) به مناسبت عملیات وعده صادق بود.

من به پیشنهاد همسرم در خانه نماز شکر خواندیم؛ خودمان را به حرم رساندیم؛ در شادی مردم ایران حضور پیدا کردیم؛ نماز صبح خواندیم و با امام رضا وداع کردیم.

یکی دو روز گذشته می خواستم یادداشتی برای رسانه های ایرانی درباره امام رضا (ع) و کشور و شهر قشنگی که در آن هستم مطالبی یادداشت کنم ولی متاسفانه سیل و آب گرفتگی، قطعی برق و اینترنت تمام برنامه ریزی ها را تغییر داد.

در منزلی که ما اقامت داریم و خانه های اطراف از سحرگاه روز شنبه با وقوع سیلاب، برخی از خانه ها کاملا تمام پر از گل و آب الوده شده است.

اکنون که می نویسم همسایه ها هنوز گل ها را از خانه ها خارج می کنند.

برای ما که از ایران آمدیم، مدیریت شهری، حضور بخش های دولتی شهری در کنار مردم برای کمک نه تنها وظیفه است بلکه برای مردم عادی است؛ اما اینجا مردم محله ما خودشان به یکدیگر کمک کردند؛ زن ها غذا درست می کردند برای کسانی که در حال حاضر و چند روز آینده آشپرخانه ندارند کمک می کردند.

بارها و بارها ایران را یاد کردم در وقوع چنین حادثه ای چقدر به مردم کمک می کنند.

شب گذشته در خبرها خواندم که برای بالگرد دولتمرد ایرانی حادثه ای رخ داده است؛ باور کنید مبلغینی که از ایران آمده اند با شنیدن این خبر چه حال بدی داشتند.

در هنگامه نماز مغرب و عشا برای شنیدن خبرهای خوب از این حادثه، سجده بر تربت حسین (ع) و استغاثه کردیم.

اینجا بدون فیلتر خبرهای رسانه های غربی را می توان به راحتی رصد کرد.

در آن لحظات سخت تصور می کردی که در هوای بارانی گرگ ها در کنار آتش خیمه ات زانو زده اند؛ زوزه می کشند تا ببینند که چراغ خیمه کی خاموش می شود تا حمله کنند.

خبرهای تلخ سریع منتشر می شود و دشمنان اسلام چقدر با شنیدن خبر شهادت دولتمرد ایرانی خوشحالی می کنند.

از شبرغان مرکز ولایت جوزجان افغانستان برای عزیزان ایرانی دعا می کنم؛ به امید خدا اقتدار این کشور شیعه همیشه ماندگار است و قوی تر از هر زمان دیگری است و شهادت دولتمردان ایران از اقتدار این حکومت کم نخواهد کرد.

آنچه که به یک کشور عزت، قدرت و اقتدار می دهد و امنیت برای مردم فراهم می کند، رهبری، مدیریت و حضور دولتمردان کاردان است.

الهی که عمود خیمه هیچ سرزمینی سقوط نکند.

زهرا حسینی

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • کوثرفاطمه AF ۰۷:۳۸ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۶
    0 0
    چه جمله زیبا و مهمی الهی که عمود خیمه هیچ سرزمینی سقوط نکند