دوشنبه ۱۴ خرداد ۱۴۰۳ |۲۶ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | Jun 3, 2024
تصاویر/ دیدار رییس جمهور با اعضای جامعه مدرسین حوزه علمیه

جامعه مدرسین حوزه علمیه قم شهادت حجت الاسلام والمسلمین رئیسی فرزند مجاهد انقلاب اسلامی و دیگر شهدای همراه را به پیشگاه حضرت ولی عصر (عج)، رهبر معظم انقلاب و همه ملت شریف ایران تسلیت گفت.

به گزارش خبرگزاری حوزه، متن پیام تسلیت جامعه مدرسین حوزه بدین شرح است:

بسم‌الله الرحمن الرحیم
انا لله و انا الیه راجعون

شهادت رئیس جمهور مردمی و خدوم جمهوری اسلامی ایران، آیت الله سید ابراهیم رئیسی و دیگر خدمتگزاران به نظام مقدس اسلامی آیت الله آل هاشم امام جمعه محترم تبریز، دکتر امیرعبداللهیان وزیر محترم امور خارجه و دکتر مالک رحمتی استاندار محترم آذربایجان شرقی و سایر همراهان (رحمة الله علیهم اجمعین) در حادثه دردناک سقوط بالگرد، همه را داغدار کرد.

رئیس جمهور محبوب ما در سال‌های خدمت در نظام اسلامی در شمار برجستگان تدین و عمل انقلابی بود و در همراهی و همدردی با مردم و تبعیت از فرامین رهبری از هیچ تلاشی فرو گذار نکرد.

این خادم آستان قدس رضوی و شاگرد مکتب اهل بیت علیهم السلام، آرزوی جان باختن در راه خدا را همیشه در دل داشت و در این حادثه مؤلمه به آرزوی دیرین خود رسید و خدا را در حین خدمتگذاری به نظام مقدس جمهوری اسلامی ملاقات کرد.

جامعه مدرسین حوزه علمیه قم شهادت این فرزند مجاهد انقلاب اسلامی و دیگر شهدای این حادثه را به پیشگاه حضرت ولی عصر عجل الله تعالی فرجه الشریف، رهبر معظم انقلاب (مدظله العالی) و همه ملت شریف ایران، تسلیت عرض می‌کند و از خداوند متعال برای آن شهیدان علو درجات اخروی و برای سایر بازماندگان صبر جمیل و اجر جزیل را مسألت می‌کند.

جامعه مدرسین حوزه علمیه قم

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha