دوشنبه ۱۴ خرداد ۱۴۰۳ |۲۶ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | Jun 3, 2024
آیت الله سیفی مازندرانی

حوزه/ آیت الله سیفی مازندرانی در پیامی شهادت رئیس جمهور عزیز و همراهانشان را تسلیت گفت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه ، متن پیام تسلیت آیت الله سیفی مازندرانی در پی شهادت رئیس جمهور عزیز و همراهانشان به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم
وسلام علی خاتم النبیین
وآل بیته الأئمة المعصومین لاسیما بقیة الله فی الأرضین
قال تعالی:
وَمَنْ یَخْرُجْ مِنْ بَیْتِهِ مُهَاجِرًا إِلَی اللَّهِ وَرَسُولِهِ ثُمَّ یُدْرِکْهُ الْمَوْتُ فَقَدْ وَقَعَ أَجْرُهُ عَلَی اللَّهِ
وَالَّذِینَ هَاجَرُوا وَجَاهَدُوا فِی سَبِیلِ اللَّهِ أُولَئِکَ یَرْجُونَ رَحْمَتَ اللَّهِ

خبر سانحه‌ی هوایی رئیس جمهور محترم و همراهان برای همه‌ی ما و هر مؤمن انقلابی اندوهناک و غمبار است.
و این سفر، مثل هر سفر دیگر ایشان هجرت الی الله و جهاد فی سبیل الله،و در جهت یاری و خدمت به اسلام و مسلمین، بویژه اِعزاز و اعتلای ولایت اهل بیت (علیهم السلام)بوده است. لذا مقام والای شهدا برای این عالم ربانی و سید جلیل القدر در نزد خدای منّان ثابت است.

ایشان مصداق بارز #امام_حق و #حاکم_عدل بود که در دفاع از حق و عدل و مبارزه با ظلم و فساد همچون جدّ بزرگوارش رسول خدا(ص)و امیرالمومنین(ع) قیام کرد،و #ابراهیم‌وار با بتها و سران فساد و ظلم به ستیزه و مقابله پرداخت و لحظه‌ای از پای ننشست و برای تاریخ انقلاب اسلامی ایران افتخار آفرید.

خدای تعالی در قرآن فرمود: «مَا نَنْسَخْ مِنْ آیَةٍ أَوْ نُنْسِهَا نَأْتِ بِخَیْرٍ مِنْهَا أَوْ مِثْلِهَا»
در روایات اهلبیت(علیهم السلام) در بیان حقیقت و باطن این آیه آمده است: خداوند، نعمت وجود هیچ پیشوای عدل و حاکم حقّی را از مردم سلب نمی‌کند مگر اینکه نعمت وجود بهتر یا مانند او را نصیب ملّت و امّت با ایمان و صالح می‌گرداند.

و شما ملت با ایمان و صالح و انقلابی و ولایی، بی شک مشمول این آیه هستید،چون در طولِ 45 سال ایمان و پایداری و صبر و استقامت خود را در راه اسلام و قرآن و وفاداری به اهلبیت عصمت و طهارت و نیز در دفاع از عدالت و مبارزه با ظلم و استکبار، به اثبات رسانده‌اید.

از خدای عزوجل علوّ درجات و مُصاحبتِ #عزیز_راحل_ما «آیة الله سید ابراهیم رئیسی» و همراهان وفادار ایشان را با رسول خدا و ائمه معصومین خواستارم و این ضایعه را به امام عصر(عج) و رهبری معظم انقلاب(مدظله العالی) و خانواده‌های ایشان و دولت و ملت مومن و انقلابی تسلیت عرض می کنم.

والسلام علی عباد الله الصالحین المجاهدین فی سبیله.
حوزه علمیه قم
علی اکبر سیفی مازندرانی
1403/2/31

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha