دوشنبه ۱۴ خرداد ۱۴۰۳ |۲۶ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | Jun 3, 2024
حزب الله لبنان

حوزه/ حزب الله لبنان با صدور بیانیه ای شهادت حجت الاسلام و المسلمین سید ابراهیم رئیسی، رئیس جمهوری اسلامی ایران و همراهانش را تسلیت گفت.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه»، حزب الله لبنان با صدور بیانیه ای شهادت حجت الاسلام و المسلمین سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهوری اسلامی ایران و همراهانش را تسلیت گفت.

متن بیانیه به شرح زیر است:

به مناسبت حادثه دردناک شهادت حضرت آیت الله سید ابراهیم رئیسی، رئیس جمهوری اسلامی ایران و شهادت برادر گرامیمان جناب آقای دکتر حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران و نماینده حضرت امام خامنه ای در استان آذربایجان، آیت الله سید محمد علی آل هاشم و بقیه برادران ارجمند، حزب الله لبنان با نهایت تاسف و تاثر از دست دادن ایشان را تسلیت می گوید.

اولا به سرور و مولایمان، حضرت بقیه الله الاعظم صاحب عصر و زمان (عجل الله تعالی فرجه الشریف) و حضرت آیت الله العظمی امام سید علی خامنه ای و بر مراجع عظام ما و مسئولین جمهوری اسلامی و بر مردم صبور و عزیز ایران و به ویژه خانواده های شریف و مبارزشان و نیز بر مسلمانان و آزادگان جهان تسلیت میگویم.

ما مدتهاست که جناب رئیس جمهور شهید را از نزدیک می شناسیم، ایشان برای ما یک برادر بزرگ، حامی سرسخت و مدافع سرسخت مسائل ما و امّت، به ویژه قدس و فلسطین و حامی جنبش های مقاومت و مبارزان آنها در تمام پست های مسئولیتی که بر عهده گرفت، بودند.

ایشان همچنین خدمتگزار وفادار و صادق ملّت عزیز ایران و نظام رفیع جمهوری اسلامی و یاور وفادار مقام معظم رهبری و همچنین امید بزرگی برای همه مظلومین بود.

همینطور برادر عزیز شهید دکتر حسین امیرعبداللهیان در تمامی مناصب مسئولیت داشتند که اخیراً در وزارت امور خارجه بودند، اشان وزیری فعال و فداکار، پرچمدار تمامی مجامع سیاسی و دیپلماتیک در جهان، عاشق جنبش های مقاومت، و فداکار برای پیروزی و حمایت از آنها بود.

از خداوند متعال خواستاریم که این شهدای والامقام را مشمول رحمت واسعه خود قرار دهد و سلامتی و طول عمر با عزت به حضرت امام خامنه ای، رهبر عزیز عنایت فرماید و به جمهوری اسلامی، رهبران و مردمش یاری کند تا با صبر و شکیبایی و عزمی راسخ برای ادامه راه امام راحل و همه شهدا بر این مصیبت فائق آیند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha