دوشنبه ۱۴ خرداد ۱۴۰۳ |۲۶ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | Jun 3, 2024
نبیه بری رئیس پارلمان لبنان

حوزه/ نبیه بری شهادت ابراهیم رئیسی رئیس جمهوری اسلامی ایران، حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه و شهدای حادثه سقوط بالگرد در استان آذربایجان شرقی را تسلیت گفت.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه»، نبیه بری رئیس مجلس نمایندگان لبنان در پیامی به رهبر انقلاب اسلامی ایران حضرت سید علی خامنه‌ای، شهادت ابراهیم رئیسی رئیس جمهوری اسلامی ایران، حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه و شهدای حادثه سقوط بالگرد در استان آذربایجان شرقی را تسلیت گفت.

متن بیانیه به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

((یَا أَیَّتُهَا النَّفْسُ الْمُطْمَئِنَّةُ ارْجِعِی إِلَی رَبِّکِ رَاضِیَةً مَرْضِیَّةً فَادْخُلِی فِی عِبَادِی وَادْخُلِی جَنَّتِی))

صدق الله العظیم

حضرت آیت الله سید علی خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی ایران

به نام خداوند واحد و با تسلیم در برابر مشیئت و رحمت گسترده الهی، ما در لبنان در کنار جمهوری اسلامی ایران و جهان اسلام، گروهی از رهبران پیشکسوت انقلاب، در راس آنها جناب رئیس جمهور شهید ابراهیم رئیسی و وزیر امور خارجه جناب آقای دکتر حسین امیرعبداللهیان و همراهان شهیدشان که در حادثه سقوط بالگرد در استان آذربایجان شرقی به شهادت رسیدند را از دست می دهیم.

بری در پیام تسلیت خود افزود: در برابر این مصیبت بزرگی که بر جمهوری اسلامی ایران و انقلاب آن وارد شد و در لبنان بر ما وارد شد، سخن خداوند متعال برای شما و ما کافی است: (وبشر الصابرین الذین إذا أصابتهم مصیبة قالوا إنا لله وإنا الیه راجعون أولئک علیهم صلوات من ربهم ورحمة وأولئک هم المهتدون ) صدق الله العظیم

این مصیبت وارده را به شما و ملت ایران تسلیت عرض نموده و از خداوند متعال برای شما و خانواده محترمشان صبر و اجر جزیل مسئلت می نماییم و اینکه شهدای این حادثه دردناک و بقیه شهدا را در جوار اولیای الهی و صدیقین و یاران مهربان در آرامش ابدی قرار دهد.

خداوند متعال به شما سلامتی و پشتیبانی در هدایت جمهوری اسلامی ایران و انقلاب آن به سوی عزّت و قدرت و اقتدار بیشتر عطا فرماید.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha