دوشنبه ۱۴ خرداد ۱۴۰۳ |۲۶ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | Jun 3, 2024
شهید جمهور

حوزه/ مدیر حوزه علمیه خواهران استان قم در پی شهادت غمبار رئیس جمهور محبوب ایران، امام جمعه خدوم تبریز و همراهان ایشان پیامی صادر کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه، مدیر حوزه علمیه خواهران استان قم در پی شهادت غمبار رئیس جمهور محبوب ایران، امام جمعه خدوم تبریز و همراهان ایشان پیامی صادر کرد:

وَ بَشِّرِ اَلصّٰابِرِینَ اَلَّذِینَ إِذٰا أَصٰابَتهُمْ مُصِیبَةٌ قٰالُوا إنّٰا لِلّٰهِ وَ إنّٰا إِلَیْهِ رٰاجِعُونَ

خبر شهادت سید خدوم و محبوب، آیت‌الله رئیسی رئیس جمهور ایران، آیت‌الله آل هاشم امام جمعه مردمی و خدوم تبریز و همراهان ایشان پس از ساعت‌ها بیم، امید و چشم انتظاری، موجی از اندوه و حزن ملی را در دل‌های ملت بزرگ ایران و دیگر ملت‌های جهان، پدیدآورد و قلب‌های همگان را به غم و اندوهی بزرگ نشاند.

پشتکار و تواضع، سلوک مردمی و حضور بی‌تکلف و صمیمی در بین مردم، خستگی ناپذیری توام با خردمندی، تمکین در برابر قانون، اطاعت عملی از ولیّ امر، مجاهدت برای تحقق آرمان‌های امام خمینی(ره) و اعلام شجاعانه شهیدِ جمهور، آیت‌الله رئیسی برخاسته از انس او با عبادت سحرگاهان، توسل و ثمره نوکری خالصانه‌اش به آستان حضرت علی بن موسی الرضا (ع) بود که پاداش آن نیز در شب میلاد امام رئوف به ایشان عطاء شد.

قطعاً مردم انقلابی و همیشه در صحنه ایران اسلامی، با عنایات خاصه حضرت ولی الله الاعظم عجل الله فرجه و زعامت امام امت اسلامی مسیر پیش رو تا فتح قله‌های تمدن اسلامی را قوی‌تر از همیشه خواهند پیمود.

مدیریت حوزه علمیه خواهران استان قم، شهادت این مجاهدان مخلص و خدوم را به پیشگاه حضرت ولیعصر ارواحنافداه، رهبر حکیم و فرزانه انقلاب، مردم آگاه و بصیر ایران اسلامی، تبریک و تسلیت عرض می‌نماید.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha