دوشنبه ۱۴ خرداد ۱۴۰۳ |۲۶ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | Jun 3, 2024
تجمع امام رضایی مردم زاهدان برای شهادت رییس جمهور و یارانش

حوزه/ به مناسبت شهادت حجت الاسلام والمسلمین ابراهیم رئیسی همراهان، مردم شهیدپرور و غیور زاهدان به همراه علما و طلاب در تجمعی در مسجد علی بن ابیطالب(ع) شهرستان زاهدان یاد و نام این شهدا را گرامی داشتند.

به گزارش خبرنگار حوزه از زاهدان، به مناسبت شهادت حجت الاسلام والمسلمین ابراهیم رئیسی و حجت الاسلام والمسلمین آل هاشم و دکتر امیر عبداللهیان و دکتر رحمتی و دیگر همراهان، مردم شهید پرور و غیور زاهدان به همراه علما و طلاب در تجمعی در مسجد علی بن ابیطالب(ع) این شهرستان یاد و نام این شهدا را گرامی داشتند.

در این مراسم حجت الاسلام والمسلمین هادی رمضانی مدیر حوزه علمیه استان سیستان و بلوچستان اظهار داشت: امروز سالروز میلاد حضرت ثامن الحجج(ع) است که می‌بایست دور هم جمع می‌شدیم و به هم تبریک می‌گفتیم اما تقدیر الهی بر این شد که در سوگ خادم محرومان سیدالشهدای خدمت قرار بگیریم و آیه شریفه انا لله و انا الیه راجعون را نصب العین قرار دهیم، من شهادت رئیس محترم جمهور حجت الاسلام والمسلمین رئیسی و وزیر جهادی امور خارجه دکتر امیر عبداللهیان و نماینده محبوب ولی فقیه در استان آذربایجان شرقی حجت الاسلام والمسلمین آل هاشم و دیگر همراهان را به محضر حضرت حجت بن الحسن العسکری(عج) و مقام معظم رهبری حضرت آیت الله العظمی امام خامنه‌ای (دامت برکاته) و عموم ملت شریف ایران و خانواده‌های داغدار تسلیت عرض می‌کنم.

وی افزود: حجت الاسلام والمسلمین رئیسی مردی مجاهد، ولایی، خدمتگزار و خستگی ناپذیر بوده است و با عهدی که با خداوند متعال و حضرت علی ابن موسی الرضا(ع) که افتخار خادمی آن امام را داشته بسته بود تا آخرین لحظات عمر شریف خود در خدمت مردم بود و در همین راه هم به ملکوت اعلا پیوست.

حجت الاسلام والمسلمین رمضانی بیان داشت: خدمات ارزنده و زیربنایی رئیس جمهور جهادی و مردمی، سفرهای ماندگار و مکرر به استان‌ها و حضور عاشقانه خالصانه و مجاهدانه در سیل و زلزله و دیگر مشکلات در کنار مردم آسیب دیده او را شهید رجایی دیگر نموده و در تاریخ ماندگار گردید. و با تلاش ها و اقدامات خستگی ناپذیر خود در عرصه های داخلی و خارجی امید را در دل مردم مظلوم ایران، آزادگان و مظلومان جهان زنده نموده بود.

وی افزود: رئیس جمهور فقید با خدمات شبانه روزی بدون واسطه کشور را از بن‌بست اقتصادی و سیاسی در سایه ولایت پذیری نجات داده و تشنه خدمت و از جنس مردم بوده و جایگاه ریاست جمهوری را جز جایگاه خدمت به مردم نمی‌دید.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha