دوشنبه ۱۴ خرداد ۱۴۰۳ |۲۶ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | Jun 3, 2024
شهید رئیسی

حوزه/ مدیر حوزه های علمیه استان کهگیلویه و بویراحمد در پیامی شهادت رئیس‌جمهور و همراهان را تشلیت گفت و از همه هم استانی ها بخصوص از علماء، فضلا و طلاب درخواست کرد، با شرکت فعال در مراسمات این شهیدان، دین خود را نسبت به خدمت صادقانه آنها اداء نمایند.

به گزارش خبرگزاری حوزه از یاسوج حجت الاسلام والمسلمین صفدرپناهی مدیر حوزه‌های علمیه استان کهگیلویه و بویراحمد در پیامی شهادت حجت الاسلام والمسلمین سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور ایران و همراهان وی را تسلیت گفت.

در متن پیام مدیر حوزه علمیه استان کهگیلویه و بویراحمد آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

مِّنَ ٱلۡمُؤۡمِنِینَ رِجَالٞ صَدَقُواْ مَا عَٰهَدُواْ ٱللَّهَ عَلَیۡهِۖ فَمِنۡهُم مَّن قَضَیٰ نَحۡبَهُۥ وَمِنۡهُم مَّن یَنتَظِرُۖ وَمَا بَدَّلُواْ تَبۡدِیلٗا

حادثه ناگوار سقوط بالگرد حامل رئیس جمهور و همراهانش که منجر به شهادت این عزیزان گردید، آنقدر تلخ است که مانند حادثه «۷ تیر و ۸ شهریور سال ۶۰» از یادها نخواهد رفت.

حضرت آیت الله دکتر رئیسی که به معنی واقعی کلمه خادم ملت ایران بود به همراه آیت الله ال هاشم نماینده مقام معظم و رهبری و امام جمعه محبوب و مردمی شهرستان تبریز و دکتر حسین امیرعبداللهیان وزیر امورخارجه بسیار فعال و جهادی و سایر همراهان، در حین خدمت صادقانه و مخلصانه، به فوز عظمای شهادت رسیدند.

ارتحال این عزیزان از این دنیای فانی گرچه با شهادت همراه بوده و زیبنده تبریک است، ولی از آنجا که جامعه ما از وجود آنها بی بهره شد باید به همه هموطنان تسلیت و تعزیت گفت.

حوزه های علمیه در این حادثه دو فرزند برومند را که سابقه درخشانی در خدمت به جامعه داشتند و کارنامه قبولی آنها با مرکب خون شهادت امضا گردید، تقدیم نظام اسلامی کرد.

اینجانب بعنوان مدیر حوزه های علمیه استان کهگیلویه و بویراحمد از همه عزیزان هم استانی بخصوص از علماء، فضلا و طلاب درخواست دارم، با شرکت فعال در مراسمات این شهیدان، دین خود را نسبت به خدمت صادقانه آنها اداء نمایند.

والسلام علیکم و رحمه الله

صفدرپناهی

مدیرحوزه های علمیه استان کهگیلویه وبویراحمد

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha