دوشنبه ۱۴ خرداد ۱۴۰۳ |۲۶ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | Jun 3, 2024
شهادت حجت الاسلام والمسلمین رئیسی

حوزه/ در پیام تسلیت مدیر حوزه علمیه کردستان که به مناسبت شهادت حجت الاسلام والمسلمین رئیسی صادر شده، آمده است: تبعیت از رهبری معظم انقلاب، خستگی‌ناپذیری و سخت‌کوشی در اعتلای اهداف عالیه ایران اسلامی از جمله مواردی بود که حقیقتا او را در بین سیاستمداران کشور متمایز کرده بود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در استان کردستان، حجت الاسلام والمسلمین نادر رنجبر، مدیر حوزه علمیه استان کردستان به مناسب شهادت حجت الاسلام والمسلمین رئیسی و دیگر همراهانش پیام تسلیتی صادر کرد.

در متن این پیام آمده است:

انا لله و اناالیه راجعون

روح آسمانی رئیس جمهور مخلص، پرتلاش و انقلابی ایران شهادت گونه به ملکوت اعلی پیوست. مردی از زمره مجاهدان الهی که برای اعتلای نظام اسلامی و خدمت به مردم سر از پا نمی شناخت و در راه خدمت به مردم جان خود را فدای جمهور نمود.

ایشان دارای شخصیت کم‌نظیر و صفات بارزی بودند که او را محبوب قلبهای مردم کرده بود.

تبعیت از رهبری معظم انقلاب، خستگی‌ناپذیری و سخت‌کوشی در اعتلای اهداف عالیه ایران اسلامی از جمله مواردی بود که حقیقتا او را در بین سیاستمداران کشور متمایز کرده بود.

این جانب شهادت حجت الاسلام والمسلمین رئیسی و همراهان عزیز ایشان شهید آیت الله آل هاشم، شهید امیر عبداللهیان و شهید رحمتی را به ساحت قدسی امام عصر (عج) و نائب آن حضرت امام المسلمین مقام عظمای ولایت(مدظله عالی)، مردم شریف ایران و همه مستضعفان و دلدادگان مسیر الهی تسلیت عرض کرده، برایشان اجر جزیل و برای بازماندگان و خاندان آن بزرگواران صبر جمیل مسئلت می نمایم.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha